پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سيدموسی محمودی

حوزه/مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: چندین دهه متوالی است که مردم مظلوم فلسطین و گروه های مقاومت علیه تجاوزگری صهیونیست ها مقاومت می کنند، ولی در مقابل، یک کشور اسلامی دست دوستی به سوی اولین و اصلی ترین دشمن جهان اسلام دراز می کند که شرم آور است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان عنوان داشت: اگر اکنون شاهد جسارت ها و گستاخی های رژیم صهیونیستی در دنیا به ویژه در جهان اسلام هستیم، همه اینها معلول موضع نادرست کشورهای عربی و اسلامی در قبال این رژیم اشغالگر و کودک کش است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: عادی سازی روابط بین کشور اسلامی امارات و رژیم صهیونیستی را باید فاجعه ای بزرگ برای مسلمانان و یک امتیاز برای اسرائیلی ها در این شرایط ویژه عنوان کرد.

این استاد حوزه ادامه داد: صلح با رژیمی که پایه های آن بر غصب، تجاوز، جنایت، کودک کشی و... بنا نهاده شده از سوی یک دولت اسلامی، هم مایه تاسف است و هم مایه تعحب همه جهانیان، لذا این سیاست دولتمردان اماراتی به طور قاطع محکوم می باشد.

حجت الاسلام محمودی افزود: چندین دهه متوالی است که مردم مظلوم فلسطین و گروه های مقاومت علیه تجاوزگری صهیونیست ها مقاومت می کنند، ولی در مقابل، یک کشور اسلامی دست دوستی به سوی اولین و اصلی ترین دشمن جهان اسلام دراز می کند که شرم آور است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: سالیان متمادی است که سیاست خارجی امارات از دست دولتمردان این کشور عملا خارج شده بود و این قدرت های جهانی هستند که سیاست خارجی را به مسئولان اماراتی دیکته می کنند.

این استاد حوزوی اظهار کرد: بی شک بازنده اصلی این سیاست نادرست و ضداسلامی خود امارات خواهد بود و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، زمینه ساز منزوی شدن این کشور اسلامی را به مرور فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان ساخت: زمانی که رژیم صهیونیستی از سوی برخی دولت های اسلامی همانند امارات چراغ سبز می بیند، بی شک باید منتظر گسترش زیاده خواهی و تجاوزگری های این  رژیم غاصب در سطح منطقه باشیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای آزاده جهان این رویداد را نه تنها برای جهان اسلام مایه تاسف می دانند، بلکه این نوع دیپلماسی اماراتی ها در قبال صهیونیست ها را به شدت محکوم می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha