پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سلسله نشست‌های پژوهشی دین و سلامت

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران به تلاش رسانه های معاند برای القاء دوگانگی میان مذهب و سلامت اشاره کرد و گفت: هیچ دوگانگی میان دین و سلامت وجود ندارد.

حجت الاسلام جواد قنبری، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران به تلاش رسانه های معاند برای القاء دوگانگی میان مذهب و سلامت اشاره کرد و گفت: هیچ دوگانگی میان دین و سلامت وجود ندارد.

وی با  بیان این که این دیدگاه غیرواقعی ساخته و پرداخته دشمنان برای تضعیف دین و ارزش های معنوی در جامعه است، افزود: مردم مؤمن و حسینی ایران اسلامی فریب این توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که دشمن نمی تواند با این القائات دروغین مردم را از ارزش های حسینی دور کند، خاطرنشان کرد: عشق به امام حسین(ع) در فطرت هر انسان آزادی خواه نهادینه شده و وجود دارد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه تلاش رسانه های بیگانه برای تضعیف عزاداری حسینی به طور حتم شکست خواهد خورد، تصریح کرد: مراسم عزای حسینی امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که دشمن هیچ گاه از اهداف شوم خود در کمرنگ کردن مراسم عزاداری حسینی دست نخواهد یافت، افزود: این مراسم امسال با شور و شعور حسینی برگزار می شود.

حجت الاسلام قنبری، رهنمودهای مقام معظم رهبری را در همه امور فصل الخطاب دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که ایشان فرمودند، همه در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم تابع دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی با بیان این که هیأت های مذهبی و عموم عزاداران حسینی نیز بر طبق دستورالعمل های ابلاغی اقدام به برگزاری مراسم ماه محرم خواهند کرد، بیان داشت: در این شرایط خاص کرونایی حکم عقل و شرع است که رعایت اصول بهداشتی از سوی عزاداران صورت گیرد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در داخل نیز همگام با دشمن به دنبال ضربه زدن به فرهنگ حسینی هستند، خاطرنشان کرد: جریان هایی که هیأت های مذهبی و مردم عزادار را به برگزاری مراسم بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشویق می کنند به طور حتم در خلاف مسیر اهل بیت(ع) و فرهنگ حسینی حرکت می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha