پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرشید فلاح

حوزه/ فلاح گفت: تولید محتوای مناسب در ارتباط با ایام محرم و صفر امسال باتوجه به شیوع کرونا ویروس از سوی خبرنگاران در دستور کار باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، فرشید فلاح، در نشست تبیین دستورالعمل عزاداری محرم ۱۴۴۲ ه.ق، به میزبانی استانداری سمنان، اظهار داشت: امروز در جنگ رسانه ای در فضای مجازی بسر می بریم و هدف دشمنان ارائه مطالب جاهلانه در فضای مجازی و پرکردن جامعه از مطالب ناصحیح در این خصوص است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در فضای مجازی سخنان مراجع دست به دست نمی شود بلکه هدف دشمنان پرکردن جامعه از یک سری حرف های جاهلانه است، تصریح کرد: در چنین فضایی رسانه های داخلی و به خصوص فعالان فضای مجازی نقش مهم و خطیری برای مقابله با این توطئه دارند و باید در مقابل این اقدام که در ایام محرم و آغاز عزاداری های حسینی تشدید می شود اقدامات خبری و رسانه ای مناسب انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید این فرصت را از دشمنان اسلام بگیریم افزود: در این ایام با تولید محتوی مناسب ویژه محرم باید فضای خبری را به گونه ای تغذیه و هدایت کنیم تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

فلاح با اشاره به برگزاری برخی از برنامه ها خاطرنشان کرد: اینگونه برنامه ها خطری برای انسانها ندارد اما به محض برگزاری آیین های سوگواری حسینی، برخی از صداها شنیده می شود و دشمنان در صددند تا در آینده مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا را به محرم و برگزاری عزاداریها مرتبط کنند.

وی با اشاره به تدوین پروتکل ها و دستورالعمل های برگزاری آیین های عزاداری محرم و صفر از رسانه ها خواست تا این آیین نامه و مطالب را برای هر چه بهتر برگزاری عزاداری های حسینی با حفظ سلامت مردم تبیین و بر اجرای آن تاکید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha