جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که اقامه عزای حسینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی، باید این مراسم با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، رعایت پروتکل های های بهداشتی در عزاداری حسینی را امری ضروری دانست.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی های اخیر خود بر ضرورت تبعیت آحاد جامعه از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کردند، افزود: با عمل به توصیه های بهداشتی مراسم  عزاداری ماه محرم را برگزار خواهیم کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اقامه عزای حسینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان داشت: با توجه به شرایط خاص کرونایی، باید این مراسم با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که دشمنان از ماه ها قبل تلاش کردند با ایجاد فضای رسانه ای مسموم، حضور مردم در مراسم عزاداری حسینی را کمرنگ کنند، ادامه داد: نور حسینی در این کشور خاموش شدنی نیست و امسال نیز ملت ایران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی این مراسم با عظمت را برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که هیأت های مذهبی و تشکل های دینی اجازه سوء استفاده دشمنان از شرایط به وجود آمده را نخواهند داد، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید فرمودند، مراسم عزاداری امسال با رعایت همه دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن از هر فرصتی برای تضعیف دین و ارزش های معنوی در جامعه استفاده می کند، بیان داشت: در طول سال های اخیر معاندان و بدخواهان دین بسیار تلاش کردند با بدعت و خرافه مسیر عزاداری حسینی را منحرف کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که هیأت های مذهبی، امسال نشان خواهند داد در عمل به توصیه های بهداشتی پیشگام تر از سایر اقشار جامعه هستند، افزود: تلاش دشمن برای بدنام کردن هیأت ها و عناصر مذهبی در جامعه خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که این مردم مراسم پرفیض شب های قدر را با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار کردند، خاطرنشان کرد: با تلاش همه فعالان و دلسوزان این بخش، عزاداری حسینی با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد  شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha