جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون اجتماعی نیروی انظامی فارس

حوزه/ معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس با تصریح اینکه روحانیون و مبلغین می توانند در بحث خود مراقبتی و همکاری با پلیس مردم را آگاه کنند، گفت: سفارش به احکام اسلامی از جمله مواردی است که پیشگیری از وقوع جرم می شود.

سرهنگ کاووس محمدی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص نقش روحانیون و مبلغین در کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: مبلغین یکی از متولیان پیشگیری از جرم هستند.

وی با تاکید بر اینکه مبلغین در حوزه پیشگیری اجتماعی با رویکرد مذهبی یکی از متولیان پیشگیری جرم هستند، اضافه کرد: روحانیون، مبلغین به ویژه ائمه جمعه و جماعات می توانند در تجمعات و مراسمات مذهبی با رویکرد آگاه سازی به مردم هشدارهای لازم را بدهند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس با تصریح اینکه روحانیون و مبلغین می توانند در بحث خود مراقبتی و همکاری با پلیس مردم را آگاه کنند، عنوان کرد: همچنین سفارش به احکام اسلامی از جمله مواردی است که پیشگیری از وقوع جرم می شود.

وی خاطرنشان کرد: تعاملی که با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات داریم، رویکرد پیشگیری از وقوع جرم به ویژه در حوزه سرقت ها را دنبال می کنیم.

سرهنگ محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: سازمان تبلیغات با اعزام مبلغین به اقصا نقاط استان و حوزه علمیه با تربیت مبلغین بسیار می توانند در در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha