سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پیام آیت الله سعیدی

حوزه/ آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با صدور پیامی به دنبال درگذشت آیت الله تسخیری تاکید کرد: زحمات این عالم ربانی و سرباز فقیه و مجاهد حضرت صاحب الزمان (عج) تاثیر بسزایی در تحکیم و تقویت وحدت امت بزرگ اسلامی و تقریب مذاهب داشت که ماحصل آن پیشگیری از بسیاری فتنه های بزرگ در اختلاف افکنی میان جوامع اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی درگذشت آیت الله تسخیری را با صدور پیامی تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله صلی الله علیه و آله: مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ وثُلمَهٌ لا تُسَدُّ…
خبر رحلت عالم پارسا و جلیل القدر حضرت آیت الله شیخ محمدعلی تسخیری رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری (مدظله) در امور جهان اسلام بسی اندوهناک و تاسف‌بار بود.
زحمات این عالم ربانی و سرباز فقیه و مجاهد حضرت صاحب الزمان (عجل الله) تاثیر بسزایی در تحکیم و تقویت وحدت امت بزرگ اسلامی و تقریب مذاهب داشت که ماحصل آن پیشگیری از بسیاری فتنه های بزرگ در اختلاف افکنی میان جوامع اسلامی بود! ایشان در هر عرصه دیگر که حضور یافتند، سرچشمه آثار و برکات برای جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی بودند. خصوصا پژوهشها و نظراتشان در اقتصاد اسلامی ماندگار و ثمربخش بود.
این جانب از جوار مرقد نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ارتحال ایشان را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله)، جامعه بزرگ روحانیت، بازماندگان محترم، اخوان معزز، همکاران و دوستان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده؛ و از خداوند رحمان علو درجات برای ایشان و صبر و استقامت برای آنان، مسئلت دارم.
نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha