جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه فارس

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس از برگزاری دوره کوتاه مدت آموزش مجازی نقد وهابیت در مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی حسین کراری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره کوتاه مدت آموزشی مجازی نقد وهابیت، اظهار داشت: با عنایت و تفضل پروردگار متعال و در ضلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) دوره کوتاه مدت آموزش مجازی نقد وهابیت در استان فارس جهت طلاب علاقه‌مند برگزار شد.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری دوره‌های حضوری، مؤسسه پژوهشی دارالاعلام مدرسه اهل البیت(ع) شعبه شیراز تحت اشراف مرجع عالیقدر آیت الله العظمی مکارم شیرازی با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان و به ویژه معاونت پژوهش حوزه علمیه استان فارس اقدام به برگزاری دوره کوتاه مدت پاسخ به شبهات و نقد وهابیت ویژه برادران طلبه علاقه‌مند کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌ها و بعد از انجام فراخوان و ثبت‌نام اولیه متقاضیان در سایت مؤسسه، اسامی تعداد ۴۸ نفر از طلاب علاقه‌مند جهت شرکت این دوره غیرحضوری تائید شد.

وی خاطرنشان کرد: محتوای این دوره که حدود ۲۰ ساعت و در جلسات متعدد و به صورت غیرحضوری در فضای مجازی برگزار شد توسط اساتید محترم مؤسسه دارالاعلام مدرسه اهل البیت(ع) شعبه شیراز تهیه، تدوین و در قالب‌های نو به فراگیران ارائه شد.

تاکید اساتید دوره، همواره بر روشنگری و پیروی از دلائل متقن دین مبین اسلام بوده و با طرح و پاسخ محکم و مستدل به شبهات و تفکرات افراطی وهابیت، فراگیران را با معارف غنی اسلام و اهل بیت پیامبر(ع) آشنا نمودند و با تاکید بر وحدت میان فرق اسلامی در مقابل جبهه کفر بر بطلان فرقه جعلی وهابیت، مطالب متنوعی ارائه دادند.

حجت الاسلام کراری گفت: در پایان دوره از تمامی فراگیران به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی آزمون پایانی اخذ شد و نهایتا به ۲۳ نفر از فراگیران که موفق به ارائه تمرین‌ها، تقریرات دروس، انجام تکالیف ارائه شده در طول دوره و قبولی در آزمون پایانی شده بودند گواهی حضور در دوره اعطاء شد، همچنین به ۴ نفر برتر دوره هدیه‌ای از طرف مدیر محترم حوزه علمیه استان تقدیم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha