جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اکبر بیگلری

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت غرب کشور با تاکید بر اینکه مواد مخدر تجارت پر سودی از جانب استکبار است، گفت: ترویج مواد مخدر یک مبارزه سیاسی علیه مسلمانان و بخصوص جمهوری اسلامی است تا دشمن ضربه خود را به جامعه اسلامی وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام اکبر بیگلری، دادستان ویژه روحانیت غرب کشور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اینکه مواد مخدر تجارت پر سودی از جانب استکبار است، اظهار داشت: ترویج مواد مخدر یک مبارزه سیاسی علیه مسلمانان و بخصوص جمهوری اسلامی است تا دشمن ضربه خود را به جامعه اسلامی وارد کند.

وی با اشاره به اینکه عقل سالم در بدن سالم است، گفت: فرد معتاد همانند یک مرده متحرک که اراده‌ای از خود ندارد می‌باشد، و لذا استکبار که با وجود اسلام و جمهوری اسلامی منافع خود را در خطر می‌بینید، تمام هدفش این است تا جوانان جامعه را به سمت اعتیاد بکشاند.

حجت الاسلام بیگلری با بیان اینکه اعتیاد یکی از عوامل مهم طلاق است، خاطر نشان کرد: این آمار بالا نشات گرفته از ضعف ایمان افراد است و برای مبارزه با این نقشه دشمن باید باور کنیم که این کار حربه دشمن علیه جوانان است و از ظرفیت دین در جامعه به نحو احسن استفاده کنیم.

وی، وجود جوانان سالم در دوران انقلاب را از دلایل پیروزی انقلاب برشمرد و عنوان کرد: جوانی که سالم باشد، مدافع حرم می‌شود و از دین دفاع می‌کند و این همان چیزی است که دشمن از آن واهمه دارد.

دادستان ویژه روحانیت غرب کشور، اعتیاد را زمینه ساز رفتن انسان به سمت و سوی نابودی دانست و گفت: در مواجه با فرد معتاد برخورد فیزیکی چندان جوابگو نیست و باید از طریق ترویج دین در جامعه و دینمداری با این هجوم دشمن اقدام کرد.

وی در پایان با بیان اینکه نباید از نقش برجسته دین مداری در جامعه غافل شویم، مطرح کرد: امروز باید باور کنیم که مواد مخدر نقشه دشمن برای جامعه ما است تا نسل سالمی برای آینده نداشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha