شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین همچنین به انعکاس شایسته عزاداری محرم در برنامه های رسانه ملی و استانی، تصریح کرد: رسانه ملی امسال در انعکاس عزاداری دهه اول محرم نمره قبولی گرفت.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در برنامه های عزاداری دهه ماه اول محرم که همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی بود، گفت: مردم ایران پرچمدار گفتمان عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع) هستند که با رعایت آیین نامه های بهداشتی و حضور پرشور در عزاداری، یک بار دیگر برگ زرینی به افتخارات این کشور و این شهر دارالمومنین رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا همه هیئت های مذهبی در تاسوعا وعاشورای حسینی و بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مراسم های باشکوهی برگزار کردند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: مراسم امسال که متفاوت از سال های گذشته بود سبب نشد وقفه ای در برگزاری مراسم عرض ارادت های عاشقانه مردم ایران در ماه محرم ایجاد شود.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: امسال شاهد برگزاری تکیه عزاداری و روضه خوانی های مختلف در خانه ها بودیم و با رعایت همه مسائل بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به توزیع نذورات در دهه اول ماه محرم، بیان کرد: امسال برخی از شهروندان با توجه به شیوع این بیماری تصمیم گرفتند تا نذورات خود را در قالب کمک های مؤمنانه در اختیار نیازمندان قرار دهند که این حرکت ارزشمند برای همیشه در کشور ماندگار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین همچنین به انعکاس شایسته عزاداری محرم در برنامه های رسانه ملی و استانی، تصریح کرد: رسانه ملی امسال در انعکاس عزاداری دهه اول محرم نمره قبولی گرفت .

وی ادامه داد: شبکه استانی مرکز قزوین هم توانست در این ایام برنامه های خوبی به روی آنتن ببرد، لذا از مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین نیز تشکر می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha