چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالرضا پورذهبی متولد سال ۱۳۴۲ در خرمشهر است.

خبرگزاری «حوزه»/ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالرضا پورذهبی، با حکم مقام معظم رهبری به عنوان «نماینده ولی فقیه در کردستان و رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور»، جایگزین حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی شد.

بیشتر بخوانید:

«پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان شد + متن حکم

او متولد سال ۱۳۴۲ در خرمشهر است و پس از اخذ دیپلم اقتصاد، در سال ۱۳۵۹ وارد حوزه‌ علمیه شد و از سال ۱۳۶۶ فعالیت تبلیغی و فرهنگی خود را در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز کرد و فعالیت در این استان ها بیش از ۲۰ سال ادامه یافت.

حجت الاسلام پورذهبی سال ۱۳۸۷ وارد دانشگاه سیستان و بلوچستان شد و تا سال ۱۳۹۴ به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه به خدمت پرداخت. او آبان سال ۱۳۹۴ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی تهران شد.

تدریس در مراکز دانشگاهی و حوزوی و عضویت در هیئت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی تهران در کارنامه حجت الاسلام پورذهبی، نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان دیده می شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی سال‌های متمادی سفرهای متعدد کاری و فرهنگی تبلیغی به استان کردستان داشته است و به همین دلیل، شناخت کاملی از شرایط فرهنگی، دینی و اجتماعی کردستان دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید محمدی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    راه ارتباط با نماینده ولی فقیه استان کردستان