جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به همراه هیئتی از دفتر مقام معظم رهبری برای حضور در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان، وارد فرودگاه سنندج شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان از مسئولان نهاد رهبری و نیز حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پورذهبی نماینده جدید ولی فقیه در کردستان برای حضور در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در این استان امروز وارد فرودگاه سنندج شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و بهمن مرادنیا استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران ارشد استان در مراسم ورود رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در فرودگاه سنندج حضور پیدا کردند.

براساس این گزارش، مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح فردا پنجشنبه، در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می شود.

تاکنون حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مدت ۱۰ سال حضور داشتند و فردا حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پورذهبی به عنوان جانشین وی منصوب می شوند.

بخشی از کارنامه مدیریتی نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی متولد سال ۱۳۴۲ در خرمشهر است و پس از اخذ دیپلم اقتصاد، در سال ۱۳۵۹ وارد حوزه‌ علمیه شد و از سال ۱۳۶۶ فعالیت تبلیغی و فرهنگی خود را در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز کرد و فعالیت در این استان ها بیش از ۲۰ سال ادامه یافت.

او سال ۱۳۸۷ وارد دانشگاه سیستان و بلوچستان شد و تا سال ۱۳۹۴ به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه به خدمت پرداخت. او آبان سال ۱۳۹۴ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی تهران شد.

تدریس در مراکز دانشگاهی و حوزوی و عضویت در هیئت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی تهران در کارنامه حجت الاسلام پورذهبی، نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان دیده می شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی سال‌های متمادی سفرهای متعدد کاری و فرهنگی تبلیغی به استان کردستان داشته است و به همین دلیل، شناخت کاملی از شرایط فرهنگی، دینی و اجتماعی کردستان دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • majid IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    سلام.ببخشید جناب شاهرودی بە کجا منتقل شدن پس؟بازم نمایندەی ولی فقیە هستن در استان دیگەای؟