جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهریاری و پورذهبی

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کردستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای پورذهبی دامت برکاته

نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی، از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور صمیمانه تبریک عرض می کنم.

مردم شریف، مؤمن، انقلابی و خونگرم خطه کردستان، همواره در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت بزرگ ایران از بذل هیچگونه خدمتی دریغ نکرده اند.

زندگی مؤمنانه و برادرانه امت اسلامی اعم از شیعه و سنی تحت لوای اسلام و قرآن و بر پایه باور به محبت اهل بیت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم)، جلوه های اسطوره ای از وحدت پایدار و الگویی مثال زدنی از امت اسلامی را برای سایر ملل مسلمان رقم زده است.

خدای بزرگ را شاکریم که حضور علمای بزرگوار در آن بلد شریف، نور پرفروغ وحدت و تقریب مذاهب اسلامی را بیش از پیش تابنده و گرمابخش اجتماع مسلمین و باعث حرکت با بصیرت در آحاد مردم عزیز کردستان شده است.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بر خود تکلیف می داند در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و در راه تحقق منویات معظم له و کمک به جناب عالی کوشا و ساعی باشد.

بعون الله تعالی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha