جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بهمن مرادنیا

حوزه/ استاندار کردستان در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی به سمت نماینده ولی فقیه در استان و رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی به سمت نماینده ولی فقیه در کردستان و رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

انتخاب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی از سوی مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی موجبات خوشحالی و سرور مردم کردستان را فراهم کرد.

جای بسی خوشحالی و مسرت است که شخصیتی علمی، آگاه و مزین به اخلاق کریمه و آگاه به مسائل روز به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کردستان انتخاب شد کە با سوابق کاری ارزشمندی همچون حضور در استان سیستان و بلوچستان و همچنین حضور در دانشگاە شهید بهشتی جایگاە علمی و سوابق ارزشمندی برایشان رقم زده است و در استان نخبە پرور و پر استعداد کردستان نیز انشاللە منشا خیر و برکات فراوان خواهند بود.

کردستان که از لسان مبارک رهبری عظیم الشأن یک استان فرهنگی معرفی شده در طول چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب مرکز رشادت و ایثار و از خودگذشتگی و نماد اتحاد و برادری میان شیعه و سنی بوده و بحمدلله همه یکرنگ و یک صدا در حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی کوشیده اند.

مطمئن هستم در دوران تصدی و مسئولیت خطیر و مهم حضرتعالی در نهاد نمایندگی رهبری در کنار خدمتگذاران دولت همراه و تسهیل‌گر امور برای توسعه و اعتلای کردستان خواهید بود و در این راستا بی گمان اقداماتی به سرانجام خواهید رساند که اتحاد و یکدلی را افزون و راه پیشرفت کردستان راهموارتر از گذشته خواهد کرد.

جای دارد از زحمات و خدمات بزرگوارانە حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی کە در ۱۰ سال خدمت صادقانه و شبانه روزی منشأ تحولات و اقدامات اثر گذار فراوانی در این استان بودند از جانب خود و مردم کردستان تقدیر و تشکر نمایم.

ایشان نام نیکی از خود در کردستان به یادگار گذاشتند و در دوران نمایندگی مقام معظم رهبری در استان شاهد تلاش‌های مجاهدانە، بهبود زندگی و معیشت ماموستایان و روحانیان دینی و دیگر تحولات مثبت فرهنگی بودیم و همواره با روی گشاده و آغوش باز پذیرای اقشار مختلف جامعه از هر طیف، گروه و سلیقه‌ای بودە و همچون پدری مهربان یاریگر مدیران استان در همه سطوح بودند.

ان شاءالله در خدمتگزاری بە اسلام و انقلاب و مردم شهید پرور ایران اسلامی هموارە موفق و موید باشید.

بهمن مرادنیا

استاندار کردستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha