شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ استاندار کردستان از عنایات رهبر معظم انقلاب به مردم متدین و با بصیرت استان کردستان تشکر و توسعه روزافزون استان را، حاصل برکات سفر مقام معظم رهبری به کردستان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، مسئول ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، نمایندگان مجلس، مسئولان کشوری و لشکری، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

«پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان شد + متن حکم

نماینده جدید ولی فقیه در کردستان را بهتر بشناسید

در آغار این مراسم، بهمن مرادنیا،  استاندار کردستان به نمایندگی از مدیران و مسئولان اجرایی استان با خیر مقدم به مهمانان ویژه و حضار حاضر در این جلسه، گفت: لازم می دانم از طرف خودم و اعضای شورای برنامه ریزی استان از خدمات صادقانه نماینده سابق ولی فقیه تشکر کنم و امیدوارم از این پس در هر مسئولیتی خواهند بود در پناه حضرت حق قرار گیرند و با تبریک مجدد برای برادر بزرگوارم حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده جدید ولی فقیه در استان، از درگاه خداوند برای ایشان موفقیت و سربلندی آرزو می کنم.

وی از عنایات رهبر معظم انقلاب به مردم متدین و با بصیرت استان کردستان تشکر و توسعه روزافزون استان را، حاصل برکات سفر مقام معظم رهبری به کردستان عنوان کرد و گفت: در طول این سال ها برای توسعه استان از دفتر رهبری اعتبارات زیادی به استان تخصیص داده شد.

استاندار کردستان به یکی از فرمایشات رهبری برای توسعه و پیشرفت اقتصادی استان کردستان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: تمام مسئولان کردستان باید برای توسعه این استان که سرزمین مجاهدت های خاموش است، با تمام توان بجنگند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha