پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و حوزویان کردستان با رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: یکی از صفات بارز مردم کردستان، مسئله قدرشناسی این مردمان است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی این مسئله را نشان داده اند، زیرا داشتن نگاه قدرشناسانه برای انسان برکت به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی، حوزویان، نخبگان و... کردستان چهارشنبه شب در سالن جلسات اداره بهزیستی سنندج با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری برگزار شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این هم اندیشی گفت: مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان زمینه ای گردید که دوباره رهبر معظم انقلاب از کردستان و مردم مرزدار و سلحشور این خطه نام ببرد.

وی بیان کرد: یکی از صفات بارز مردم کردستان، مسئله قدرشناسی این مردمان است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی این مسئله را نشان داده اند، زیرا داشتن نگاه قدرشناسانه برای انسان برکت به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: ما هنوز در اوایل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، لذا ضروری است مسیری را که طی کردم این، یک بار به صورت کامل بازخوانی کنیم، زیرا این امر می تواند برای ما درسهای زیادی داشته باشد و مسیر پیش رو را آسان تر کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: امام خامنه ای در این بیانیه ارائه جامع ای مخصوصا برای نسل جوان از این گذشته پرافتخار و از آینده دشوار، یک ترسیم روشنی را بیان فرمودند که قابل توجه و تامل است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: خوشبختانه یکی از ویژگی های منحصربفرد استان کردستان، مسئله ظرفیت های فرهنگی این خطه می باشد لذا باید گفت که در بحث پتانسیل های فرهنگی جای کار در کردستان بسیار زیاد است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با اشاره به توانایی های نماینده جدید ولی فقیه در کردستان افزود: حال که در نخستین قدم های این مسیر پیش رو حرکت می کنیم، براساس تدبیر رهبرمان، ایشان یک نماینده تازه نفس به استان کردستان فرستاده اند که بی شک این انتصاب می تواند زمینه های موجود را تقویت و حمایت کند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: به لطف خداوند در وی آن کفایت لازم برای راهبری کلان کردستان در  اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری بیان داشت: اکنون در کشور در یک مرحله بسیار حساس قرار دارد و به فرموده امام خامنه ای در حال گذر از یک پیچ مهم تاریخی هستیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: هدف این نشست هم اندیشی، به میدان آوردن ظرفیت های مردمی خودجوش، علاقمند به آرمان های اسلامی می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: در بخش مردمی و جبهه فراخ فرهنگی انقلاب اسلامی این بخش همان بخشی است که هنوز به آن ایمان نیاورده ایم و مکرر هم شما شنیده اید در سخنان رهبری که به این بخش عنایت خاصی دارند، لذا دوستان در سریع ترین زمان ممکن وارد میدان شوند و در این امر از تاخیر به شدت دوری کنند که خود تاخیر یکی از مشکلات انجام برنامه ها بوده و هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha