جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده جدید ولی ‌فقیه در کردستان گفت: ان شاء الله با همراهی مردم و مسئولان استان، مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه در کردستان را مهیا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، گفت: خداوند را شاکرم این فرصت را به بنده داده است که به مردم وفادار و انقلابی کردستان خدمت کنم.

نماینده جدید ولی ‌فقیه در کردستان افزود: از اعتماد مقام معظم رهبری که این مسئولیت خطیر را به بنده سپرده اند نهایت تقدیر و تشکر را دارم. همچنین از همه علما، روحانیون و... که در طول ۴۰ سال اخیر در استان کردستان حضور داشته و به مردم این خطه خدمت کرده اند تقدیر وتشکر می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: بی گمان برای پیشبرد برنامه ها و چشم اندازها نیازمند استفاده از تجربه بزرگان هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیاز به تعامل و همفکری با مردم و مسئولان کردستان برای رسیدن به نقطه مطلوب، تصریح کرد: باید بتوانیم که با تعامل و همراهی مسوولان و مردم کردستان که به عنوان استانی فرهنگی شناخته می شود، کارهای بزرگی انجام دهیم و در این راه از خداوند متعال می خواهم که بنده را یاری کند.

وی اظهار کرد: ان شاء الله با همراهی مردم و مسئولان استان، مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه در کردستان را مهیا خواهیم کرد.

نماینده جدید ولی ‌فقیه در کردستان گفت: خدمت به جامعه و مردم دو بعد دارد یک بعد آن را می توان یک شانس و فرصت برای انجام امور خیر دانست و بعد دیگر، مسئله مسئولیت است، لذا امیدوارم که در این مسیر نخبگان و مردم کردستان همواره در کنار بنده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان گفت: یکی از مسائلی که باید در جامعه اسلامی همواره رعایت شود، پرهیز مسئولان از جدایی با جامعه و مردم است، زیرا این جدایی به نوعی آفت برای مدیران در جامعه اسلامی شناخته می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha