جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شمس

حوزه/ آئین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان یزد، با حضور آیت الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان، برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، ۱۵ شهریور ماه ۹۹ را زمان آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان اعلام کرد.

وی ادامه داد: همه ساله مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین استان، طلاب، اساتید و روحانیون برگزار می شد، اما امسال به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، این مراسم به صورت محدود و با حضور اعضای شورای حوزه یزد، معاونان مدیریت استان و برخی از مدیران مدارس با سخنرانی آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

وی درباره شیوه برگزاری دروس حوزه علمیه یزد، گفت: تصمیم گیری درباره شیوه برگزاری دروس سال تحصیلی جدید به شورای آموزش مدارس واگذار شده که برخی از مدارس استان، تصمیم به برگزاری تلفیقی دروس بصورت حضوری و مجازی گرفته و برخی دیگر به صورت مجازی و با استفاده از سامانه پیشخوان.

لازم به ذکر است، مراسم در روز شنبه ۱۵ شهریور در مدیریت حوزه علمیه استان یزد واقع در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha