جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 918351
۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
نشست صمیمی

حوزه/ دیدار عمومی حجت الاسلام و المسلمین ملکدار مدیرعامل شهرک مهدیه با ساکنین شهرک در مسجد امیرالمؤمنین(علیه السلام) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین جلسه دیدار عمومی حجت الاسلام و المسلمین ملکدار مدیرعامل شهرک مهدیه با ساکنین شهرک در مسجد امیرالمؤمنین(علیه السلام) برگزار شد.

وی در این دیدار گفت: حوزه و روحانیت در راستای رسالت و ماموریت انبیا علیهم السلام در حرکت است و تاریخ حوزه های علمیه این را ثابت می نماید که لازم است طلاب بیشتر از تاریخ پر افتخار حوزه و روحانیت اطلاع داشته باشند چرا که در زمینه های مختلف، تاریخ بسیار پرافتخاری است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکدار خاطر نشان ساخت: البته منابع کمتری در دسترس ماست و پژوهش زیادی در این زمینه نشده است که جای مطالعه و کار فراوان دارد، تاریخ پر افتخاری در زمینه های مختلف اعتقادی، اجتماعی، خدمت به مردم، حماسه آفرینی، سیاست، مبارزه با ظالمان، و... داریم که لازم است در این زمینه ها کار بیشتری انجام گیرد.

وی گفت: حوزه دارای پشتوانه معنوی و عنایت خاصی از طرف ولی عصر ارواحنا فداه است و باید این توجه را با اعمال و کردارمان بیشتر بکنیم؛ بشارت و امید ما این است که امروز هم حوزه دارای بزرگترین سرمایه انسانی با این ابعاد هست و مانند آن را در جای دیگر نداریم؛ امروز شاهد تحقق تمدن بزرگ اسلامی هستیم، این از افتخارات حوزه است چرا که یکی از پرورش یافته های حوزه مقام معظم رهبری هستند که هم اکنون جهان منتظر است که ایشان چه بیانی دارند.


مدیرعامل شهرک مهدیه ابراز داشت: از دیگر مباحث این است که اوایل انقلاب برخی بازاریان درخواست کردند که از وجوهاتی که در اختیارشان است کار اقتصادی نمایند و مشکل مالی طلاب را برطرف کنند و  برای طلاب مسکن بسازند، اما امام با طرح اول مخالفت کردند که از وجوهات، کار اقتصادی نمایند و گفتند در موضوع دوم موافقم که بروید با وجوهات مسکن برای طلاب بسازید.
حجت الاسلام و المسلمین ملکدار گفت: از برادر عزیزمان جناب آقای عرب تشکر و قدردانی می کنم که تلاش بسیاری در شهرک انجام داده اند؛ ظرفیت عظیمی در شهرک مهدیه موجود است که توجه کامل نشده است؛ شهرک مهدیه یک ظرفیت آموزشی، پژوهشی، تربیتی، فرهنگی و اقتصادی است که واقعا مورد غفلت قرار داشته است در اساسنامه شهرک سه ماموریت برای شهرک لحاظ شده است که نشان از نگاه خوب موسسین دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha