پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه طلاب و فضلای نخبه شیراز با حضور دکتر نجابت، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ دکتر نجابت گفت: امروز مسائل فرهنگی استان از اولویت های بنده است و باید برای حل مشکلات موجود راه چاره ای بیندیشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در جلسه نخبگانی طلاب و فضلای شیراز که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: از اینکه در جمع نخبگانی طلاب و فضلای شیرازی مقیم قم حضور پیدا کرده ام، باعث افتخار است و امیدوارم بتوانم از نظرات و پیشنهادات شما عزیزان استفاده نمایم.

وی ابراز داشت: امروز مسائل فرهنگی استان از اولویت های بنده است و باید برای حل مشکلات موجود راه چاره ای بیندیشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: امروز نیازمند حضور فعال طلاب و فضلا در سطح استان هستیم تا بتوانیم از ظرفیت شما عزیزان استفاده نماییم.

دکتر نجابت تصریح کرد: استان فارس دارای نیروهای فاضل و توانمندی است که متأسفانه در سطح استان حضور و نیازمند برگشت آنان هستیم.

وی بیان داشت: امروز مجمع نمایندگان مجلس استان فارس به دنبال فعالیت های بر زمین مانده هستند تا بتوانیم از کاستی های موجود بکاهیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید نقشه مشترکی ترسیم شود تا بتوانیم بر اساس آن حرکت کنیم و در این راستا نیازمند یاری طلاب و فضلا هستیم.

    

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: ظرفیت بسیار مناسبی در میان طلاب و فضلای استان فارس وجود دارد که مشتاق استفاده از این ظرفیت ها در سطح استان هستیم.

وی به راه اندازی اندیشکده سحاب از سوی طلاب و فضلای شیرازی اشاره کرد و ابراز داشت: امیدواریم این اندیشکده هم پاسخگوی دغدغه دوستان نسبت به حوزه های علمیه و حوزه علمیه استان بوده و بتوانیم از ظرفیت آن استفاده نماییم.

نماینده طلاب و فضلای شیراز خاطرنشان ساخت: این جلسه با هدف ارتباط بیشتر میان نخبگان حوزه علمیه استان فارس و نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شده تا بتوانیم از این ارتباطات به نحو احسن استفاده نماییم.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر نمایندگان مجلس خوبی در استان فارس انتخاب شده اند که انقلابی بوده و می توانند کمک حال استان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی بیان داشت: امروز نیازمند آن هستیم که هیأت رئیسه مجمع نمایندگان مجلس استان فارس در جمع طلاب و فضلا حضور پیدا کرده و حرف و سخن طلاب را بشنوند.

وی اظهار داشت: باید مباحث فرهنگی جامعه در جمع های طلبگی و حوزوی به نمایندگان مجلس تذکر داده شود؛ چراکه این عزیزان بیشتر درگیر مباحث اقتصادی مردم بوده و شاید از این مسئله غافل شوند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس ابراز داشت: حوزه و روحانیت می توانند طرح های کلان فرهنگی را به نمایندگان مجلس ارائه دهند تا این عزیزان پیگیری نمایند.

در این جلسه توضیحاتی پیرامون اندیشکده سحاب ارائه شد و طلاب و فضلا نیز به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha