پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی بخشی

حوزه/ اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان اهانت به ساحت نورانی رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و قرآن مجید را محکوم کرده و خواستار مجازات برای این توهین کنندگان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه تاکستان گفت: دنیا بداند که امت مسلمان با این اهانت ها بیش از پیش متحد شده و حتی آن دسته از مسلمانانی که کمتر پایبند به احکام دین هستند بیشتر به سوی دین داری و احیای سنت های محمد رسول الله (ص) خواهند شتافت.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان افزود: هر از چند گاهی دشمنان اسلام که قدرت علمی در بحث دینی ندارند و در استدلال عاجزند دست به انحراف افکار و اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) می زنند تا شاید به این طریق از انتشار و گسترش اسلام جلوگیری کنند.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان عنوان کرد: پیامبرگرامی اسلام در بین انسان های عالم و دانشمند از محبوبیت و مقبولیت فراوانی برخوردار است،  لذا باید از هر گونه تعرض و یا توهینی مصون باشد.

در پایان این مراسم طلاب و اساتید مدرسه علمیه تاکستان در قطعنامه ای اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت نورانی رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و قرآن مجید محکوم کردند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha