سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه یزد

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به کم‌کاری در فضای مجازی، گفت: اثرگذاری حوزه‌های علمیه، دشمن را به مقابله واداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یکی از بالاترین مقاومت‌ها در جهان است که تلاش‌ها و زحمات بسیاری توسط مسئولان برای مقابله با دشمن صورت گرفت.

امام‌جمعه یزد به پیشرفت‌های ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و غیره پیشرفت‌های بسیاری داشته که باید از سوی مجموعه‌های مختلف مورد بررسی و به دیگران نیز اعلام شود.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه دشمن بوده و است، اذعان داشت: دشمن سالیان سال است که در عرصه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ایستادگی در مقابل پیشرفت‌ها ایران است که به لطف و یاری خدای متعال تاکنون موفق به این کار نشده است.

در فضای مجازی کم‌کار کرده ایم

ناصری یزدی در ادامه با اشاره به کم‌کاری در فضای مجازی، اذعان داشت: ما در این فضاها به‌خوبی وارد نشدیم و این در صورتی است که دشمن از این شبکه‌هایی که خودش ایجاد کرده در حال استفاده و ضربه به ارزش‌های کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه فضای مجازی بستری مناسب برای نشر خاطرات رزمندگان است، اظهار داشت: می‌توان با تهیه انیمیشن‌های زیبا به نحوی در فضای مجازی عمل کرد نسل جوان به سمت‌وسوی ارزش‌ها کشیده شوند و نسبت به وقایع هشت سال دفاع مقدس آگاهی پیدا کنند.

امام‌جمعه یزد در ادامه به پیشرفت حوزه‌های علمیه در سطح کشور اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب حوزه‌های علمیه را می‌توان در مسئله کرونا دید که با تلاش‌های روحانیون و طلاب اقدامات بسیار ارزشمند و ماندگاری در این دوران به ثبت رسید.

وی، اثرگذاری حوزه‌های علمیه را سبب رنجش و ناراحتی دشمنان اعلام کرد و گفت: دشمنان انقلاب و اسلام از پیشرفت حوزه‌های علمیه در سطح جهان ناراحت هستند و برای مقابله با هزینه‌های گزافی را می‌کنند تا در مقابل این پیشرفت ایستادگی کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha