سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین در دومین گردهمایی روحانیون رزمنده دفاع مقدس گفت: روحانیون نقش جدی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دومین گردهمایی روحانیون رزمنده دفاع مقدس درسالن ثارالله سپاه استان قزوین اظهار کرد: روحانیون حضور جدی در مبارزات پیش از انقلاب اسلامی داشتند و با تمام توان پای کار انقلاب اسلامی بودند.

وی تصریح کرد: روحانیون در هشت سال دفاع مقدس نیز در میدان مبارزات حضور فعال داشتند و پس از آن نیز در کنار انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ایستاده و در دفاع از حرم نیز هر کاری توانستند برای سربلندی اسلام و حمایت از مستضعفان انجام دادند.  

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در حمایت از انقلاب اسلامی هنوز هم روحانیون همان سربازان پا به رزم و در میدان هستند و هیچ کوتاهی در این عرصه نداشته‌اند و ان‌شاءالله این روند با قدرت ادامه خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از تلاش های روحانیون رزمنده استان قزوین در دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: روحانیون استان قزوین در مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فعالانه حضور داشتند و امروز نیز نقش اثرگذاری در عرصه‌های مختلف انقلاب دارند.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha