پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد با تأکید بر رفع برخی از کاستی‌ها و نیازهای آتش‌نشانی مرکز خراسان شمالی ازجمله نبود نردبان و بالابر، گفت: دفاع از جان و مال و دارایی‌های مردم مقدس بوده و فعالان این مجموعه هم که مانند مجاهدان فی سبیل الله در حال تلاش و فداکاری هستند، در ردیف آنها قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در بازدید از آتش‌نشانی بجنورد که با هدف تبریک روز آتش‌نشانی و ایمنی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، فعالیت در آتش‌نشانی را یک نوع دفاع مقدس دانست.

وی افزود: دفاع از جان و مال و دارایی‌های مردم مقدس بوده و فعالان این مجموعه هم مانند مجاهدان فی سبیل الله در حال تلاش و فداکاری هستند و با آتش سروکار دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امنیت و سلامت در رأس همه نیازهای بشریت است، خطاب به نیروهای آتش‌نشانی، گفت: شما حافظ امنیت و جان و مال مردم و دستاوردهای زندگی آن‌ها هستید و این بسیار با ارزش است.

وی تصریح کرد: در بستر امنیت اقتصاد پویا شکل می‌گیرد و بازار و سایر بخش‌های جامعه به سامان می‌رسند و شما که در خط مقدم امنیت آفرینی قرار دارید و در طول شبانه‌روز آرامش مردم را تأمین می‌کنید، در نزد خداوند ارج و قرب ویژه‌ای دارید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با تأکید بر رفع برخی از کاستی‌ها و نیازهای آتش‌نشانی مرکز استان ازجمله نبود نردبان و بالابر، اظهار کرد: باید امکانات لازم ازجمله نردبان و بالابر وجود داشته باشد تا آتش‌نشانان دغدغه نداشته باشند که اگر ساختمان بلندی دچار حادثه و آتش‌سوزی شود برای امدادرسانی به مشکل نمی‌خورند.

وی با بیان اینکه خواسته شما خواسته به حقی است، افزود: سرباز باید اسلحه داشته باشد و سلاح شما همین ابزارها و تجهیزات است تا بتواند در شرایط حادثه به شما کمک کرده و بتوانید حادثه را کنترل کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در حوادث بزرگ و ناخوشایند این ابزارها جلوی خطر و گسترش آن را می‌گیرند؛ ازاین‌رو باید پیگیری‌ها در این زمینه تداوم داشته باشد تا به نتیجه برسیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید مسؤولین امر به موضوع تهیه نردبان و بالابر اهتمام داشته باشند، افزود: این کاستی باید هرچه سریع‌تر با دست‌به‌دست هم دادن مسئولان برطرف شود تا مجموعه آتش‌نشانی بتواند بهتر خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha