جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سرهنگ شجاع

حوزه/ مدیر کانون بازنشستگان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه همه ما در برابر جامعه و حوزه تربیت، مسئول هستیم، اگفت: جوان نباید در فضای مجازی سردرگم باشد، آن هم در حالی که امروز یک آیه یا یک روایت دل جوان را تکان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، سرهنگ محمدرضا شجاع، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه محمودیه فاروج، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به تبیین رسالت طلاب و حوزویان در جامعه امروز پرداخت.

وی با بیان اینکه رمز و کلیدواژه دفاع مقدس ایستادگی بود، افزود: باید از ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا به‌خوبی حفاظت و حراست کرده و آرمان‌های آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

سرهنگ شجاع با اشاره به اینکه همه ما در برابر جامعه و حوزه تربیت، مسئول هستیم، ادامه داد: جوان نباید در فضای مجازی سردرگم باشد آن هم در حالی که امروز یک آیه یا یک روایت دل جوان را تکان می‌دهد، ازاین‌رو انتظار می‌رود شما طلاب و روحانیان بیش از پیش در فضای مجازی فعال باشید.

وی افزود: سرباز امام زمان (عج) که در حوزه علمیه درس می‌خواند و کسب علم می‌کند رسالت‌های سنگینی بر عهده دارد و امروز انتظار از حوزویان بسیار بیشتر از گذشته شده است.

سرهنگ شجاع با بیان اینکه طلبه یعنی مرکز علم، اضافه کرد: به این نکته توجه کنیم که رهبر معظم انقلاب از حوزه چه می‌خواهند و اینکه بر حوزه انقلابی اصرار دارند به چه دلیل است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سفری که به خراسان شمالی داشتند موضوع سبک زندگی اسلامی را مطرح کردند و اکنون باید ببینیم چقدر از زندگی‌های ما با سبک اسلامی منطبق است.

وی با تأکید بر اینکه شما طلبه‌ها جلودار این مسئله باشید، اضافه کرد: امروز در حوزه جهاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باید در کنار مردم باشیم و پای درد دل‌های آنان بنشینیم.

سرهنگ شجاع تصریح کرد: امروز در عرصه سلامت و مدافعان سلامت قدرت مناسبی داریم؛ اما در بحث حوزه اقتصادی ضعیف هستیم و دچار مشکل شده‌ایم؛ به این دلیل که در زمینهٔ اقتصادی به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha