پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام آسوده

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در بین محرومان استان از محل درآمد موقوفات خراسان شمالی هم‌زمان با ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان، از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در بین محرومان از محل موقوفات خراسان شمالی همزمان با ایام اربعین خبر داد.

وی افزود: مراسم محوری اربعین در حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) به مدت سه شب با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام آسوده خاطرنشان کرد: در روز اربعین هم اگر با توجه به جمعیت، در بخش مقابل صحن امامزاده فضاسازی صورت گرفته و برنامه در این مکان برگزار شود، شایسته‌تر بوده و پوشش رسانه‌ای آن بهتر صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید فضاسازی و سیاه‌پوش کردن فضاها به‌خوبی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: همچنین پیشنهاد می‌شود از الآن تا روز اربعین در صبح اول وقت اداری زیارت عاشورا از بلندگوهای ادارات پخش شود تا فضاسازی معنوی مناسبی در سطح جامعه انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha