جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هیئات مذهبی استان در دهه نخست محرم نشان دادند که دقت و جدیت لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دارند و در اربعین هم ان‌شاءالله شاهد رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئات مذهبی و مردم عزادار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان که با موضوع اربعین برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی، بر ضرورت فضاسازی شایسته و سیاه‌پوش کردن شهر به این مناسبت تأکید کرد.

وی گفت: فضای شهری باید تغییر کند و اگرچه در دهه نخست ماه محرم امسال از این نظر گلایه‌هایی وجود داشت؛ ولی با وجود اینکه دست ما خالی بود آنچه از اقلام فرهنگی و پارچه سیاه موجود داشتیم را تحویل دادیم و فضاسازی کردیم.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: در این زمینه انتظار می‌رود شهرداری عنایت کرده و شهر را برای فضاسازی بین مناطق شهرداری‌های خود تقسیم‌بندی کند تا بتوانند فضای شهر را تغییر دهند؛ به‌گونه‌ای که شهرداری هر منطقه مأموریت یافته و منطقه خود را تغییر فیزیکی دهد و دستگاه‌های دیگر هم به کمک شهرداری بیایند.

وی تصریح کرد: قصد داریم در روز اربعین مراسم محوری داشته باشیم تا اربعین سوت‌وکور برگزار نشود البته دستورالعمل‌های بهداشتی نیز باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: هیئات مذهبی استان در دهه نخست محرم نشان دادند که دقت و جدیت لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دارند و در اربعین هم ان‌شاءالله شاهد رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئات مذهبی و مردم عزادار خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha