جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حامد حجتی

حوزه/حسن ندافی از مدیریت کانون پرورش فکری قم رفت و حامد حجتی به جای وی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از شهر ۲۰،‌حامد حجتی با حکم فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منصوب شد.

حامد حجتی ۴۴ ساله در دانشگاه، دکترای تصوف و عرفان اسلامی می‌خواند. از ورودش به عرصه فرهنگ به اندازه ربع قرن می‌گذرد و در کلکسیون فعالیتش از شاعری و نویسندگی تا تهیه‌کنندگی و برنامه‌سازی و مدیریت فرهنگی به چشم می‌خورد.

این مدیر جوان علاوه بر نوشتن و سردبیری «دیدار آشنا»، «پرسمان»، «معبر» و «پلاک ۱۷»، سال‌هاست در رادیو برنامه‌سازی می‌کند و در دوره‌ای، معاون صدای مرکز قم بود. او در دوره ریاست حجت الاسلام ایزدپناه، یک دوره معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم را هم تجربه کرد.

همچنین مدیریت دفتر پژوهش‌های کاربردی اداره‌کل پژوهش‌های اسلامی رسانه و مدیرکلی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم در سوابق مدیریتی حجتی دیده می‌شود.

حجتی تاکنون ۱۵ عنوان کتاب درباره دفاع مقدس نگاشته و دبیری چندین دوره جشنواره‌های مطرح کشوری و استانی را هم در کارنامه دارد.

اهالی فرهنگ و هنر قم معتقدند در شرایطی که کانون پرورش فکری قم از روزهای اوج خود فاصله زیادی گرفته و عملکرد قابل توجهی طی دو سال گذشته نداشته، می‌توان امیدوار شد با مدیریت و تجربه حامد حجتی و بهره‌گیری از ظرفیت مربیان کانون و تعامل با خانواده فرهنگ و هنر و رسانه قم به روزهای خوب خود نزدیک شود و در تربیت نسل جدید کودک و نوجوان قم و معرفی استعدادها موفق ظاهر شود.

فاضل نظری در حکم انتصاب حامد حجتی بر هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان تأکید کرده است.

مدیرعامل کانون همچنین در این حکم، تحقق اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.

پیش از این، حسن ندافی از اسفند ۹۶ مدیریت کانون پرورش فکری قم را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha