جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ پیش شماره سوم نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، با مطالب متنوعی از آخرین رویدادهای حوزه های علمیه استان ها و با تیتر یک «تحسین آیت الله» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پیش شماره سوم نشریه اینترنتی «سخن حوزه»، ویژه سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با مطالب متنوعی از آخرین رویدادها، یافته‌ها و دستاوردهای حوزه‌های علمیه و روحانیت استان ها منتشر شد.

دریافت PDF شماره سوم «سخن حوزه»

صفحه اول این شماره از «سخن حوزه» به تصویری از آیت الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تیتر «تحسین آیت الله» اختصاص دارد که در دیدار مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه، انتشار «سخن حوزه» را کاری قابل تقدیر، تحسین و مبارک دانست.

در صفحه شماره دوم «سخن حوزه» هم گزارشی از سفر آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به دیار زاگرس نشینان استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است.

روایت خواندنی از بانوی معلم و مبلغه ای که روی کرونا را کم کرد، روایت حضور خبرنگار حوزه در غسالخانه اموات کرونایی با تیتر «رفقایی که امورات کرونایی را تا منزل آخر همراهی کردند»، خطیب خوش صدا، هفت سین تربیت، پیام های دریافتی مخاطبان، به من نگویید «آیت الله»، و ... در پیش شماره سوم نشریه «سخن حوزه» به چشم می خورد.

یک صفحه از پیش شماره سوم نشریه «سخن حوزه» هم به اخبار حوزه های خواهران سراسر کشور اختصاص یافته است.

دریافت فایل PDF شماره اول «سخن حوزه»

دریافت PDF شماره دوم «سخن حوزه»

«سخن حوزه» نخستین نشریه خبری اینترنتی حوزه‌های علمیه استانی است که از سوی سرویس استان ها خبرگزاری رسمی حوزه تهیه، تدوین و منتشر می شود.

 کانال «سخن حوزه» در پیام رسان ایتا از طریق آدرس ذیل در دسترس مخاطبان گرامی قرار دارد.

ttps://eitaa.com/joinchat/۳۷۱۷۰۰۵۳۷۲Ccd۴۳۴۳۳۲۷۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    احسنت به لین کار نیک و حسنه