پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دیدار با رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر بر ضرورت هم افزایی و اجرای برنامه های فرهنگی مشترک در سطح استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست با حجت‌الاسلام یمینی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر ضمن تشریح نقش مؤثر روحانیون در تقویت ارزش‌های دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین رفع مشکلات و مسائل اقشار مختلف مردم جامعه بر لزوم تلاش برای استقرار روحانی مستقر در جزیره خارک تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست در بخشی از سخنان خود با تأکید بر تلاش دشمنان در جهت ایجاد اختلاف و تفرقه در جهان اسلام خواستار حفظ وحدت اسلامی در سراسر جهان و به‌ویژه ایران اسلامی شد.

وی بر لزوم استفاده حداکثری از فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ اربعین تأکید کرد و خواستار مشارکت بیشتر هیئات، مراکز و محافل مذهبی در استفاده از این ظرفیت برای گسترش معارف اربعین حسینی شد.

حجت‌الاسلام سروستانی با تأکید بر ضرورت هم افزایی و اجرای برنامه های فرهنگی مشترک در سطح استان بوشهر، خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین اداره کل تبلیغات اسلامی و دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان در تدوین و اجرای برنامه‌های هفته وحدت و همچنین برگزاری نشست‌های مشترک بین کارشناسان دو مجموعه برای تقویت و بهبود تعامل موجود و همکاری و هم‌افزایی بیشتر در طراحی و اجرای برنامه‌های کیفی و مؤثر در راستای تبیین مبانی اسلام و انقلاب اسلامی شد.

اهتمام نسبت به برگزاری مراسم هفته وحدت در فضای مجازی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صورت اجرای فیزیکی برنامه‌ها و تلاش در جهت تقویت وحدت اسلامی در سطح استان از دیگر محورهایی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha