پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اربعین

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع کرونا و تاکید مقام معظم رهبری، قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل، همزمان با روز اربعین حسینی(ع) در امامزاده محمدباقر(ع) بوشهر از صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هویت شیعی جان و قالبی تازه از اربعین می‌گیرد، گفت: یکی از برجسته‌ترین عوامل تقویت هویت شیعی خواندن زیارت اربعین، زیارت کردن امام حسین(ع) در روز اربعین و پاسداشت چنین روزی در میان شیعیان اهل‌ بیت(ع) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: با توجه به شیوع کرونا تاکید مقام معظم رهبری، قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل، همزمان با روز اربعین حسینی(ع) رأس ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ در امامزاده محمدباقر(ع) بوشهر از صدا و سمیای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

وی افزود: این زیارت پرفیض به صورت همزمان در سراسر کشور، از طریق رسانه های استانی و ملی، مأذنه‌های مساجد و اماکن متبرکه پخش خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: زیارت اربعین یکی مهم ترین سفارش های اهل بیت(ع) است که هر ساله مردم با شور و حرارت بسیار در اربعین انجام می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: گردهمایی اربعین در تاریخ بشر و بر روی کره زمین بی‌سابقه است و این اجتماعی خاص و منحصر به‌ فرد با هدفی معنوی و الهی که نظیر آن در هیچ نقطه‌ای از دنیا نمی‌توان پیدا کرد که امسال به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا امکان برگزاری آن نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha