پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
آیت‌الله مصباح

عضو خبرگان رهبری گفت: اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی به واسطه نظام ولایی همچون خاری در چشم دشمنان است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، امروز در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه های ساوه و ارسنجان با اشاره به این که حضور دشمنان میان ملت ها و دولت ها همیشگی بوده است، اظهارداشت: حضور دشمن همیشه و در طول تاریخ بوده است و تازگی ندارد و امروز نیز ما به اندازه کافی از وجود دشمنان برخورداریم.

عضو خبرگان رهبری افزود: دشمنان دیروز با دشمنان امروز تفاوت هایی دارند به طوری که امروز بسیار از هم کیشان ما دشمنانمان هستند و چشم دیدن نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: اتحاد، انسجام و وحدت کلمه و رهبری مدبرّانه مقام معظم رهبری و معمار کبیر انقلاب توانسته اند این کشتی را در این دریای موّاج صحیح و سالم به حرکت درآورد و چشم بدان را بدخواهان دور کنند.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان داشت: نه تنها تاریخ ایران بلکه تاریخ اسلام دارای سرگذشت های بسیاری است که ما باید آنان را رصد کنیم و نقاط ضعف و قوت آنان را دریافته، بررسی و به کار ببنیدیم.

ایشان تصریح کرد: برای موفقیت و عبرت گرفتن باید چشمان را خوب باز کرد و خوب دید، خوب بررسی کرد و خوب به کار بست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: حرکت در مسیر مستقیم و منحرف نشدن می تواند همه امور را به سرانجام مقصود برساند و این بصیرت و آگاهی بیش از پیش را می طلبد.

انتهای پیام 313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha