سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: همبستگی و اتحاد ملی برای نجات کشور از توطئه ها و اقدامات افراط گرایان ضروری است. ما یکی از بنیانگذاران وحدت در این کشور هستیم و به مأموریت خود برای وحدت امت ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی، دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان، ضمن اعلام جشن میلاد النبی از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به عنوان هفته وحدت و هفته عشق مصطفی(ص) گفت: زندگی و آموزه های پیامبر اسلام چراغی برای امت اسلامی است.

وی گفت: در پرتو مشترکات، امت اسلامی ضمن ترویج وحدت و انسجام متقابل، اختلافات فرعی را کنار گذاشته و طبق دستورالعمل قرآنی و سیره پیامبر اکرم (ص) برای وحدت و انسجام امت تلاش کند.

حجت الاسلام و المسلمین نقوی تاکید کرد: باید راه حل صلح، عشق، تحمل و بردباری را برای حل اختلافات متقابل و مسائل جزئی به کار برد و همچنین در شرایط وسوسه انگیز کنونی و شرایط دشوار، شخصیت رحمةللعالمین را الگو قرار داد، تا امت اسلامی، خوشنودی خالق جهان را به دست بیاورد.

وی افزود: همبستگی و اتحاد ملی برای نجات کشور از توطئه ها و اقدامات افراط گرایان ضروری است. ما یکی از بنیانگذاران وحدت در این کشور هستیم و به مأموریت خود برای وحدت امت ادامه خواهیم داد تا کشور را از توطئه ها و گرفتاری های مختلف خارج کنیم.

دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان تأکید کرد: از ۵۷ کشور اسلامی، کشور عزیز پاکستان این تمایز را دارد که ما موفق به سازماندهی همه مکاتب اسلامی را در یک سیستم تعاملی شده ایم. بنابراین، برای تقویت هماهنگی فرقه ای، باید وحدت ملت مسلمان در عمل نشان داده شود و برای عناصر شیطنت آمیز روشن شود که به هیچ وجه نمی توانند به وحدت امت اسلامی آسیب برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha