جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: راه سعادت همه ما انسانها در الگوبرداری از سیره و راه و روش پیامبر اکرم(ص) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در هفدهمین یادواره عارف نامی کُرد؛ «سید بهاءالدین شمس قریشی» ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: رسول اکرم(ص) به عنوان انسانی وارسته و بلندمرتبه برای همه انسان ها به عنوان الگو و اسوه انسانیت مبعوث شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: راه سعادت همه ما انسانها در الگوبرداری از سیره و راه و روش پیامبر اکرم(ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: اصلی ترین علت توهین به رسول اکرم(ص) شخصیت این رسول خداست؛ پیامبر اکرم(ص) و جایگاه ایشان امروز بسیاری از تشنگان معرفت را به سمت اسلام آورده و همین امر زمینه ساز نگرانی دین ستیزان و دشمنان اسلام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بی گمان این هتاکی ها و توهین ها به پیامبر اکرم(ص) هرگز نمی تواند جایگاه این پیامبر خداوند را تنزل بخشد، بلکه به یاری خداوند باری تعالی روز به روز شخصیت واقعی و انسانی این یگانه اسوه انسانیت برای جهانیان نمایان تر می شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: لذا باید گفت و تاکید کرد که حفظ وحدت و همدلی مسلمین در این شرایط برای جهان اسلام بسیار ضروری و حیاتی است، لذا اگر جهان اسلام همان نگاه و اعتقادت رسول اکرم(ص) را داشته باشند بی شک دشمن هرگز نمی تواند در جوامع اسلامی عرض اندام کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان داشت: امروز جهان اسلام باید از نگاه تکفیری به مذاهب اسلامی، برجسته کردن اختلافات و... به شدت پرهیز کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر اکنون شاهد امنیت و آرامش در کشور هستیم این را باید مرهون وحدت و انسجام مردم این مرز و بوم دانست.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: با این نگاه و تلاش در تقویت دوستی‌ها بین فرق اسلامی، راه نفوذ دشمنان بسته و دشمنی‌ها به دوستی و همکاری تبدیل و امنیت پایدار در جهان اسلام برقرار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha