شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر تجمع طلاب و روحانیون هرمزگان در محکومیت رئیس جمهور فرانسه

حوزه / تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون هرمزگان در محکومیت توهین رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان در محکومیت توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) در مدرسه علمیه النبی(ص) بندر عباس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در این تجمع با بیان این که امروز جهان اسلام در شرایط حساسی قرار دارد و رشد اسلام جهان را در نوردیده است، گفت: دشمنان اسلام ازگسترش آن در غرب وحشت کرده اند و این مسئله باعث شد آنها داعش را به وجود بیاورند تا چهره اسلام را بد جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: سیاست مداران غربی پایه های نظام لیبرال دمکراسی غرب را از بین می برند و آزادی بیان وقتی پیش می آید که حق آزادی مذهب قربانی شود.

وی افزود: چرا فرانسه که مهد دمکراسی هست، امروز تبدیل به تقابل ادیان شده است؟؛ توهین به رسول الله(ص) نمی تواند نور پیامبر(ص) را خاموش کند و با این کار تیشه  به ریشه لیبرال دمکراسی میزنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده بیان کرد: رهبر معظم انقلاب وقتی مخاطب خود را جوانان فرانسه قرار می دهد، در حقیقت آنها را به تفکر دعوت می کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان گفت: طلاب انقلابی هرمزگان اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرده و هتاکان هشدار می دهند اگر این حرکت تکرار شود با خشم امت رسول الله(ص) مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha