یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
توسلی

حوزه/ حجت الاسلام توسلی گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ۵ هزار پرس غذای گرم و ۴ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و بین نیازمندان اصفهان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه  اصفهان، حجت الاسلام اصغر توسلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با اشاره به توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در روز تولد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)،  گفت:  این بسته های غذایی در بین خانواده هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند، توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز در بین نیازمندان توزیع شد، افزود: ۸۰۰ میلیون ریال هزینه تهیه این بسته ها شده است که توسط مرکز افق مقبره علامه مجلسی، مؤسسه باران و خیریه مردم سایبان این شهرستان هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان در ادامه با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی برای همدلی و اتحاد مسلمانان جهان است، عنوان کرد: این اتحاد باعث نگرانی دشمن می‌شود چرا که آن‌ها از هر حربه‌ای استفاده کرده‌اند تا بین مسلمان تفرقه ایجاد کنند.

حجت الاسلام توسلی در پایان یادآور شد: مواردی همچون نصب امین برای موقوفات، ساماندهی موقوفات و رقبات و ارتقای بهره‌وری اقتصادی آنها، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، توزیع بسته های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی توسط  بقاع متبرکه از جمله مهمترین برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک در سال جاری محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha