پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کانون نخبگان

حوزه/ مسئول امور محققین و پژوهشگران حوزه علمیه اصفهان از افتتاح کانون استعدادهای برتر و نخبگان حوزه علمیه اصفهان در مدرسه علمیه صدرخواجو با هدف حمایت از استعدادهای برتر خبر داد.

حجت الاسلام حمید جلالی در  گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: دفتر کانون استعدادهای برتر و نخبگان حوزه علمیه اصفهان صبح امروز با حضور معاون پژوهش حوزه علمیه افتتاح شد.

وی بیان کرد: این دفتر در مدرسه علمیه صدرخواجو با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار و افتتاح شد.

مسئول امور محققین و پژوهشگران حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: در این جلسه احمدحسین کامیاب(از استعدادهای برتر حوزه علمیه اصفهان و از اعضای مؤسس کانون)  گزارشی از برنامه ها و اهداف ایجاد این دفتر ارائه کرد.

وی با تاکید در مورد اهمیت هم اندیشی استعدادهای برتر حوزه های علمیه در زمینه های مختلف علمی ـ فرهنگی و حمایتی از استعدادهای برتر، گفت: کانون استعدادهای برتر حوزوی فرصت مناسبی برای گردهم‌آیی استعدادها و هم اندیشی و ارائه راهکار جهت شناسایی، جذب و حمایت و حل مشکلات مختلف استعدادها می باشد.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد: دفتر امور استعدادهای معاونت پژوهش حوزه در خدمت این کانون خواهد بود تا کانون به هدف متعالی خود که حمایت از استعدادهای برتر و ارائه نظرات آنان در عرصه‌های مختلف می باشد به بهترین شکل ممکن برسد.

گفتنی است، معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان در پایان جلسه به پرسش های حاضرین(استعدادهای برتر) در مورد شرایط مرکز استعدادهای برتر پاسخ داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha