پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طباطبایی

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: شما جوانان می‌توانید کار انقلابی انجام دهید و در فضای جنگ رسانه‌ای، هویت، ماهیت، حامیان و اهداف گروه‌های فساد را در فضای مجازی برملا و افشا کنید تا مردم بدانند که این گروه‌ها چگونه قصد دارند حیا و عفت جامعه اسلامی را از بین برده و فساد و بی‌بندوباری را ترویج کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فعالان فضای مجازی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و توصیه رهبر انقلاب به حضور فعالانه نیروهای انقلابی در این فضا، اظهار داشت: هر چند برخی از نیروهای انقلابی فعال در فضای مجازی بر این باور هستند که اتحاد بزرگی در میان گروه‌های فعال در فضای مجازی وجود ندارد اما بنده معتقد هستم که همین گروه‌ها فرصت‌ها و فضاهای خوبی را برای فعالیت دارند و می‌توانند در راه اسلام روشنگری کنند.

وی افزود: خوشبختانه افراد هوشمند، تحصیل کرده و متعهدی در این فضا به صورت مردمی در حال فعالیت هستند و به شبهات دینی و سایر اشکالاتی که مطرح می‌شود پاسخ می‌دهند؛ این افراد باید خلأها را شناسایی کرده و اشکالات عمده را پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: متأسفانه هر گاه هر یک از علما، محققان و اندیشمندان اسلامی درباره حجاب و ضرورت اجرای قانون صحبت کنند رسانه‌های خارجی از آن بهره‌برداری کرده و برخی از رسانه‌های داخلی نیز همان صحبت‌ها را پمپاژ خبری می‌کنند؛ آنان سخن بزرگان دینی را تحریف کرده و سخنان رهبر انقلاب را مصادره به مطلوب می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از گروه‌های فساد به صورت شبکه‌ای و برنامه‌ریزی شده فعالیت دارند، گفت: برخی از این گروه‌ها بدحجابی نه بی‌حجابی را ترویج می‌کنند و مردم از پیشینه و حامیان این گروه‌ها اطلاعی ندارند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد یادآور شد: شما جوانان می‌توانید کار انقلابی انجام دهید و در فضای جنگ رسانه‌ای، هویت، ماهیت، حامیان و اهداف گروه‌های فساد را در فضای مجازی برملا و افشا کنید تا مردم بدانند که این گروه‌ها چگونه قصد دارند حیا و عفت جامعه اسلامی را از بین برده و فساد و بی‌بندوباری را ترویج کنند.

وی ابراز کرد: خط انحراف با ترویج افکار نادرست، کاری کرد که چند سال بعد از رحلت رسول خدا(صلی‌الله علیه و آله) نوه ایشان در کربلا به شهادت رسید، امروز نیز اگر از حرف حق دفاع نشود و مسائل دینی به درستی تبیین نشود بدون شک مردم از مسیر حقیقی اسلام خارج می‌شوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه فضا برای کار تبلیغی و تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های نظام اسلامی باز است، خاطرنشان کرد: باید واقعیت‌های جامعه را برای مردم بازگو کنیم، همان واقعیت‌هایی که شهدا برای آن جان‌فشانی کردند؛ ما ملتی هستیم که نخواستیم زیر بار ظلم برویم و ایستادگی ملت سبب افتخارآفرینی‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف شد.

در ابتدای این دیدار جمعی از فعالان حوزوی در عرصه مجازی به بیان و تشریح فعالیت‌ها و اهداف خود پرداختند.

ضرورت تجهیز نیروهای مردمی به دانش رسانه‌ای و سایر امکانات لازم برای تبلیغ در فضای مجازی، تقویت و حمایت از فعالان مردمی در عرصه مجازی، حضور جدی مسئولان در فضای مجازی همانند فضای حقیقی برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن و ضرورت پاسخگویی به شبهات و سؤالات کاربران فضای مجازی از جمله نکاتی بود که در این دیدار بیان شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha