پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره مسجد

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره «مسجدداری» بصورت مجازی، ویژه طلاب برادر و خواهر خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، در مورد برگزاری دوره مجازی مسجدداری گفت: این دوره بصورت مجازی و با حضور اساتید مجرب برگزار می گرددو

وی ادامه داد: زمان ثبت نام دوره تا ۲۳ آبان ادامه خواهد داشت و فایل های صوتی دوره از روز ۲۴تا ۳۰ آبان در فضای مجازی بارگذاری می شود و روز دوم آذر آزمون نهایی دوره برگزار می گردد.

مسئول فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به این که دو موضوع مدیریت فرهنگی مسجد و مسجد محله محور، در این دوره پیگیری می شود، در مورد سرفصل های دوره، اظهار کرد: جایگاه، اهمیت و نقش مساجد، بررسی و تفسیر آیات عملکرد عمرانی مساجد، بررسی و تفسیرآیات عملکرد فرهنگی مساجد، اهمیت و ضرورت فعالیت فرهنگی در مساجد، ضرورت فعالیت فرهنگی برای جوانان، ویژگی های فعالیت فرهنگی تشکیلاتی، آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی، تفاوت کار تشکیلاتی با کار هیئتی، عرصه های آسیب شنایی کار فرهنگی، و ... ارائه می شود.

وی در مورد چگونگی شرکت در دوره، عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به پیام رسان های ایتا و سروش از طریق لینک مندرج در کانال «واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان» به آدرس @farhangihozehمراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha