جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نخبگان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان از حمایت مادی و معنوی از استعدادهای برتر و نخبگان خبر داد.

حجت الاسلام محسن جلالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، در حاشیه افتتاح دفتر کانون نخبگان حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: کانون علمی فرهنگی استعدادهای برتر و نخبگان حوزه علمیه استان اصفهان زیر نظر معاونت پژوهش راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: این کانون با چهار هدف از جمله حمایت مادی و معنوی از جامعه ممتازین استعدادهای برتر و نخبگان حوزوی استان، دوم آموزش و بالابردن سطح توانمندی های جامعه فوق الذکر، سومین هدف پیگیری مسائل صنفی رفاهی جامعه مذکور و خانواده های آنها و در آخر معرفی ظرفیت‌های جامعه مذکور به دیگر حوزویان و اقشار استان اصفهان و سپس کل کشور به محوریت شخص طلاب معزز و استعداد برتر حوزه های علمیه استان اصفهان راه اندازی می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: مهمترین رکن حضور و شادابی طلاب عضو  برای اهداف و برنامه های آن است که به همت همین بزرگواران طرح ریزی و به کمک مسئولین محترم ان شاء الله اجرایی خواهد شد.

وی افزود: مسئولیت کانون نخبگان حوزه علمیه اصفهان و پیگیری های آن در حال حاضر به عهده حجت الاسلام احمدحسین کامیاب از استعدادهای برتر است.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد: در ابتدای امر برای امور کانون سه کمیته آموزش و پژوهش به مسئولیت حجت الاسلام ربانی، کمیته فرهنگی و تبلیغ به مسئولیت حجت الاسلام شاهی محمدی و کمیته حمایت به مسئولیت حجت الاسلام کریمی تعریف شده است.

گفتنی است محل این کانون در مدرسه صدر خواجو واقع در اصفهان خیابان چهارباغ خواجو و شماره تماس دفتر آن ۰۳۱۳۲۷۳۳۲۳۳ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha