جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اندیشکده سبک زندگی اسلامی

حوزه/ اندیشکده سبک زندگی خوزستان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دوره آموزش سبک زندگی اسلامی را در ۱۰ شهر استان برگزار می‌کند.

جعفر اهوازی، دبیر محتوایی دوره آموزش سبک زندگی اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه این رویداد، پانزدهمین دوره تخصصی سبک زندگی است که برای اولین بار در سطح استان برگزار می‌شود، اظهارداشت: فراخوان ثبت‌نام این دوره در سطح شهرهای اهواز، بهبهان، دزفول، خرمشهر، ایذه، مسجدسلیمان، ماهشهر، اندیمشک، شوشتر و آبادان منتشر شده است.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی در هشت جلسه و در سرفصل‌های تحریف زندگی، بازسازی زندگی، رضایت در زندگی، سلامت در زندگی، عزت در زندگی، بصیرت در زندگی، امنیت و محبوبیت در زندگی طراحی شده است.

اهوازی با بیان اینکه دوره مذکور به‌صورت هم‌زمان ۲ آذرماه آغاز می‌شود، گفت: استاد دوره حجت‌الاسلام حسین عباسی‌اصل، مدرس و محقق سبک زندگی است.

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این دوره می‌توانند کلمه «زندگی» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۰۰۷۲ ارسال کرده و برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های اندیشکده سبک زندگی به شناسه Asz.mirras@ در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، اندیشکده سبک زندگی فعالیت خود را از سال ۹۱ با هدف ارائه الگوی جامع زندگی آغاز کرده و در این راستا سه گام تبیین طرح جامع زندگی، تدوین طرح جامع زندگی و ترویج طرح جامع زندگی را برای رسیدن به این هدف ترسیم کرده است.

این مجموعه در گام نخست(مرحله تبیین) موفق به طراحی ۴۰ اصل سبک زندگی اسلامی شد. مرحله دوم، تدوین طرح جامع زندگی است که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است و تا ۱۴۰۰ ادامه دارد. در این مرحله این ۴۰ اصل در قالب دوره‌های تخصصی سبک زندگی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha