جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسیج

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی گفت: بسیج پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، و سمبل مقاومت در برابر ظلم می باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل، در پیامی به مناسبت هفته بسیج، اعلام کرد: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

«بسیج» در حقیقت ماندگارترین جلوه های از خودگذشتگی و ایثار و میعادگاه عاشقانی است که در راستای داشتن جامعه ای آراسته به فضایل انسانی و تحقق حیات طیبه در آسمان عزت و افتخار، چشم ها را به سمت خویش خیره می نماید.

بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم، شکوه جهاد و ظلم ستیزی است. بسیج پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، و سمبل مقاومت در برابر ظلم می باشد. تفکر بسیجی از قداست و نیت اوست که جوشان، بالنده و ساری در دل‌های مشتاق و مومن مردم جریان دارد.

تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می‌بایست در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

بی تردید، اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث ، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور و نشاط و حیات می بخشد.

اینجانب با نثار سلام و درود به روح بلند امام راحل(ره) به عنوان بنیانگذار شجره طیبه بسیج و همه شهدای سرافراز اسلام، انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت اسلامی به خصوص شهدای به خون خفته بسیج، فرارسیدن هفته مبارک بسیج که یادآور رشادت های بی بدیل و بی مثال بسیجیان دلاور است را به تمامی بسیجیان میهن اسلامی به ویژه جان برکفان، بسیجیان بصیر، دریادل و ولایتمدار منطقه کاشان و شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل و مردم شهید پرور تبریک عرض می نمایم.

باشد که یکایک عزیزان در پرتو تابناک ولایت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برای رسیدن به قله های رفیع کرامت موفق و موید باشند. ان‌شاءالله...

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha