پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر شوش در بیمارستان نظام مافی شوش

حوزه/ حجت‌الاسلام چنانی، فعالیت‌های چندگانه مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش، در جریان مبارزه با ویروس کرونا را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین چنانی، مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به بیان سابقه تأسیس قرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) پرداخت و اظهار داشت: قرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) در سال ۹۵ تأسیس و در این ۴سال فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است.

وی، افزود: این قرارگاه در جریان سیل ۹۸ فعالیت‌های گسترده‌ای درزمینه ساخت سیل بند، پخت و توزیع غذا، امدادرسانی به مناطق و خانواده‌های سیل‌زده، و توزیع بسته‌های غذایی انجام داده است.

حجت‌الاسلام چنانی، به فعالیت‌های این قرارگاه درزمینه مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و اظهارداشت: ضدعفونی کردن اماکن جمعیتی، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، پخت و توزیع ۶ هزار غذا، توزیع ۲ هزار بسته غذایی، توزیع ۳ هزار ماسک و کمک ۶۵ میلیونی به فقرا و نیازمندان از جمله فعالیت‌های جهادی این قرارگاه درزمینه مبارزه با کرونا می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش، در توضیح نحوه‌ برگزاری کلاسهای مدرسه، بیان کرد: کلیه کلاسهای طلاب مدرسه به‌صورت غیرحضوری برگزارشده است؛ به این صورت که طلاب فایل صوتی ارسال‌شده توسط استاد را گوش‌داده و خلاصه‌برداری می‌کنند.

وی در ادامه گفت: طلاب مدرسه به گروه‌های کوچک تقسیم‌شده و در هفته یک روز برای ارزیابی و برگزاری امتحانات شفاهی، ملزم به حضور در مدرسه هستند.

حجت‌الاسلام چنانی، در پایان از پاسخگویی طلاب مدرسه به شبهات دینی در فضای مجازی خبرداد و اظهارداشت: ۳۰ نفر از طلاب مدرسه با همکاری دفتر تبلیغات به‌صورت مجازی و در پیام‌رسان‌های داخلی پاسخگوی مسائل شرعی و شبهات اعتقادی مردم می‌باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha