جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آرم جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای آورده است: بدزبانی‌ها و سخنان موهن یکی از خودباختگان ساده لوح که چندی است در برخی رسانه‌های مجازی منتشرشده چیزی جز خاک‌پاشی بر آفتاب نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به برخی اباطیل فتنه گر به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بدزبانی‌ها و سخنان موهن یکی از خودباختگان ساده لوح که چندی است در برخی رسانه‌های مجازی منتشرشده چیزی جز خاک‌پاشی بر آفتاب نیست.

دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی به جایگاه حیاتی و پراهمیت ولایت پی برده‌اند و در تلاشی نامبارک می‌کوشند هجمه‌ها و شبهات شیطانی خود را با تیرهایی مسموم به سمت ولایت پرتاب کنند. در این میان فردی جاهل و حیران غفلت زده، خود را هیزم آتش دشمن کرده و کشتزار اعمال سابق خود را نیز به آتش کشیده است. تا جایی که در دفاع از یک مهره اصلی دشمن متخاصم و سرویس جاسوسی در جنگ اطلاعاتی و تروریستی رسانه‌ای تمام قد وارد میدان شده و چون خوارج برای ولی و امام جامعه خط و نشان می‌کشد.

فساد روح و قلب مریض دشمنان ولایت در هرزگی زبان آنان آشکار است و شیطان بر عمق وجود آنان چنان تیری زده است که چشمانشان قادر بر دیدن راه و صلاح نیست. آنان که در فضای غبارآلود فتنه ۸۸ در کشتزار خود بذر انحراف از حقیقت پاشیدند و بر آن هرز آبهای متعفن را جاری ساختند امروز سقوط و بدبختی خود را درو می‌کنند. این اباطیل از کسانی که در فتنه، سرگردان و حیران شده بودند و حیله شیطان، آنان را ربوده بود عجیب و بعید نیست و مهر تأییدی بر این حقیقت است که دوری از ولایت، غوطه خوردن در جهالت را به همراه خواهد آورد.

فقیهی آگاه با روحی بلند و نفسی مزکی سالهاست با ترویج معارف اسلام ناب، جبهه استکبار را ذلیل و منزوی کرده است و عمق نفوذ اندیشه انقلاب اسلامی را تا پشت مرزهای جبهه کفر هدایت کرده است. این قافله‌سالار و راهبر امین هم در نگاه مؤمنین و مستضعفان جهان و هم در نگاه دشمنان به‌عنوان مقتدرترین مدیر و سیاستمدارترین فقیه شناخته شده است و تدبیرها و هدایت‌هایش تحلیلگران جهانی را مدهوش و متعجب کرده است. تدبیرهایی که سنگین‌ترین توطئه‌ها را خنثی و عمیق‌ترین فتنه‌ها را ناکام گذاشته است. چه نادان و شب زده‌اند کسانی که چشم خود را بر این حقایق تابناک می‌بندند و زبان خود را به جسارت می‌آلایند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام می‌دارد؛ پیوند عمیق مردم و امت امام شناس محکم‌تر از آن است که این سبک‌مغزی‌ها ضربه به آن وارد کند و ولایت، نقطه وفاق و کانون وحدت ملت مسلمان ایران است. خویشتن‌داری‌ها در مقابل کلام درشت و لغزش‌های فراوان برخی از نفس‌های ناپاک، نشان از سعه‌صدر مؤمنین دارد و مجالی برای بازگشت و حق‌شناسی است. امید داریم خداوند عبرت‌های روزگار و کیفرهای پیش رویش را بر ولی نشناسان آشکار کند و تقوا، آنان را از درافتادن در اشتباهات و لغزش در پرتگاه‌ها مانع گردد.

ثُمَّ کَانَ عَاقِبَةَ الَّذِینَ أَسَاءُوا السُّوأَیٰ أَنْ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَکَانُوا بِهَا یَسْتَهْزِئُونَ

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید هاشم حسینی بوشهری

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یزدان پرست IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    2 39
    سلام علیکم زنده باد آقای حسینی بوشهری و جامعه مدرسین که چنین بیانیه محکم و خوبی دادند. الحمدلله بر نعمت ولایت و بر این بصیرت حوزه و جامعه مدرسین انقلابی.
  • محبوبه کامرانلو IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 13
    بسم رب الشهدا والصدیقین لبیک یا خامنه ای جانم فدای رهبر
  • بابک علی میرزایی همدانی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    2 12
    واقعا تاسف آوره استاد اخلاقی با چنین سابقه به چنین شقاوت و سو عاقبتی مبتلا بشه . از خدای سبحان حسن عاقبت را برای خودمان و همه علما میخواهیم . جامعه مدرسین و حوزه های علمیه دژ محکم دفاع از ولایت و رهبری هست و خواهد بود. از آیت الله حسینی بوشهری هم تشکر میکنم بخاطر این بصیرت طیب الله
    • قمی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      0 1
      ایشان در فرانسه هستند و ممکن است با فشار زیاد این حرف ها زده باشد و نمیتوان با قاطعیت گفت این نظر شخصی اوست
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      0 1
      جناب قمی اولا مگر حضور در فرانسه برای وی اجباریست ؟! ثانیا سوابق فتنه ایش امکان توجیه نمی دهد .
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    2 10
    حاج آقای بوشهری رووووح همهء امواتت شاد مرد بزرگ
  • حمیدرضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 6
    احسنت به علمای حوزه قم و افسوس و صد افسوس براین عالم جاهل نادان که واقعا حیرت زده ام کرده بیاناتش
  • احمدی IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 5
    ما طلاب از مواضع انقلابی و ولایی جامعه مدرسین محترم و به خصوص حضرت آیه الله بوشهری که در این بیانیه نشان دادند ادامه دهنده مسیر و مواضع انقلابی و ولایی حضرت آیه الله یزدی رحمه الله علیه هستند، تمام قامت دفاع می کنیم.
  • حميد IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 11
    سلام بر علما بخصوص جامعه مدرسين و احسنت براين بيانيه خوب و محكم
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 4
    سلام درود خدا بر انسان های بصیر و ولی شناس وخاصه جامعه مدرسین حوزه علمیه انقلابی
  • مرتضی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 3
    اطاعت از ولی امر از اهم واجبات است و کسی که ولی امر خود را نشناشد مثل انسان بدون سر است خوب این نفوذی را باید شناخت که ضربه به پیکره نظام میزنند . مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • ناشناس SE ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 5
    به امید اینکه در این روزهای پایانی حیات، آقای امجد توبه کنند و طلب عفو و بخشش کنند.
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      0 0
      موضع فعلی امیدآور است ؟!
  • جمال IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 3
    از جامعه مدرسین بابت این بیانیه تشکر میکنم و برای ایشان آرزوی توفیق در دفاع از انقلاب و ولایت و اعتلای حوزه انقلابی، دارم.
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 3
    واقعا برای امثال آقای امجد باید تأسف فراوان خورد.
  • یحیی صفدری IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 2
    نباید به ارجیف اینها اهمیت داد چون باعث بزرگ نمایی میشود