جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی جشنواره ملی «سردار دل ها» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز به  نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حمید حسین پور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: شهید سلیمانی تنها یک الگو در عرصه نظامی و جنگ آوری نبود، بلکه او برای همه کارگزاران و دست اندرکاران بخش های مختلف کشور و برای آحاد ملت ایران بخصوصا جوانان برومند این سرزمین یک الگوی اخلاقی، فکری، معرفتی، معنوی و نمونه ای برجسته از مدیریت جهادی است.

وی ادامه داد: دبیرخانه گرامیداشت و نکوداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در آستانه اولین سالگرد شهادت آن سردار رشید سپاه توحید، جهت تکریم و تعظیم مقام شامخ آن شهید بزرگوار و آشنایی جوانان با ویژگی ها  و منش او اقدام به برگزاری جشنواره سردار دلها می کند.

وی به اهداف طرح اشاره و بیان کرد: مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره سردار دل ها،  آشنائی  جوانان با ابعاد سیاسی، شخصیتی و معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی، ترویج فرهنگ شجاعت و شهادت  و روحیه جهادی در بین جوانان، ترغیب اعضا به انجام فعالیت ها در راستای گرامیداشت و نکوداشت فرا رسیدن سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حسین پور به شرایط شرکت کنندگان اشاره کرد و گفت: کلیه اعضای کانون های( دانشجویی، جوانان، روستایی، طلاب و دانش آموزی) از سرتاسر کشور می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: این جشنواره در سه بخش  هنری( طراحی پوستر – نقاشی – عکس نوشته) و بخش ادبی (شعر – دلنوشته) و فرهنگی (مسابقه از وصیت نامه  سردار حاج قاسم سلیمانی ) برگزار می شود. همچنین بمنظور الگو سازی، طرح خوب نمایی با تولید محتوا با هشتک ( # به_ نیت _سردار _دل ها ) در فضای instagram (انجام کار خوب و نیک با نیت تقدیم به روح شهید بزرگوار، با درج عنوان فعالیت و تصویر مربوطه) از دیگر برنامه های این جشنواره خواهد بود.

 حسین پور به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و افزود: کلیه شرکت کنندگان می توانند با ذکر نام – نام خانوادگی – نام استان و شماره همراه  آثار خود را تا مورخ ۲۰/۱۰/۹۹  از طریق پست الکترونیکی :

 javanan.azsh@gmail.com   و یا شماره تماس  ۰۹۱۴۱۰۱۴۲۷۵  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدیه نجیمی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    عالی
  • جواد IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    خوب
  • سلمان IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    مرد میدان