جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احمد برزگر

حوزه/مسئول سیاسی دانشگاه بقیة الله(عج) تهران در نشست مجازی بانوان طلبه یزدی به برخی از اقدامات جریان تحریف که به مردم و نسل جوان آدرس غلط می دهند، اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، احمد برزگر، در نشست «بصیرتی و سیاسی، به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی» که به صورت پخش مستقیم به همت بانوان طلبه پایگاه مقاومت بسیج طلاب عقیله بنی هاشم مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز جریان تحریف به جامعه آدرس غلط می دهد.

وی با طرح این سئوال که فلسفه گرامیداشت حوادثی مانند نهم دی بعد از چندین سال چیست؟ افزود: عقل بشر اقتضا می کند که نقاط عطف تاریخ خودش را برجسته کند. نهم دی هم یادآور برهه حساسی است که با تدبیر ولایت و حضور مردم، نظام و کشور از یک گردنه حساس و بسیار خطرناک در سال ۸۸ به سلامت عبور کرد و باید به نسل جوان و مردم یادآوری شود.

برزگر با اشاره به آیه پنجم سوره ابراهیم« وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ»، اظهار کرد: افرادی که در دل حادثه بوده اند، اگر مظلومیت های انقلاب را بازگو نکنند، عده ای به تحریف آن می پردازند و جای شهید و جلاد در آینده عوض می شود.

وی افزود: تحریف به معنای تغییر ماهیت و معنای یک چیز که در حوزه سیاست از طریق ابزار رسانه به خصوص فضای مجازی «به عنوان قدرتمند ترین ابزار تحریف» اتفاق خواهد افتاد.

مسئول سیاسی دانشگاه بقیة الله(عج) تهران با ابراز تأسف از این که جریان تحریف به نسل جوان امروز آدرس غلط می دهد، گفت: در نظام انتخاباتی ایران تقلب سازمان یافته با فاصله ۱۱ میلیون محال است و جریان تحریف، حوادث سال ۸۸ که برای براندازی نظام بود را به اعتراض مردم نسبت به تقلب در انتخابات، نسبت داد.

برزگر تصریح کرد: حوادث فتنه ۸۸ باعث امیدواری آمریکایی ها شد و امروز جریان تحریف، آمریکا را به «بایدن خوب» و «ترامپ بد» تقسیم می کند و برای مؤثر کردن این تحریف، معیشت مردم را گروگان می گیرد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در حالی که قبل از برگزاری انتخابات آمریکا کالا به وفور در گمرگ انبار بود، اما اجازه ترخیص نمی دادند و سه روز بعد از انتخابات آمریکا و اعلام نتایج آرا، اجازه ترخیص دادند و این ارزانی نسبی را به پیروزی بایدن نسبت دادند که یکی از همین آدرس های غلط به شمار می رود.

برزگر، یکی دیگر از آدرس های غلط جریان تحریف را «نسبت دادن همه مشکلات کشور به تحریم ها» بیان کرد و افزود: در حالی که به نظر کارشناسان حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد مشکلات به خاطر تحریم است، اما جریان تحریف برای اینکه سوء مدیریت خود را بپوشاند می گوید ای مردم اگر تحت فشار هستید، هرچه لعن و نفرین دارید نثار واشنگتن کنید.

مسئول سیاسی دانشگاه بقیة الله(عج) تهران خطاب به طلاب تأکید کرد: برای انتخابات سال آینده کشور بسیار هوشیار و بیدار باشید که باز جریان تحریف آدرس غلط ندهد و حل مسائل را، رابطه و مذاکره مجدد با آمریکا بیان نکند.

وی در پایان به پرسش های شرکت کنندگان در این نشست مجازی و بصیرتی پاسخ داد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha