پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تدوین نقشه جامع توانمندسازی خانواده‌های نیازمند توسط کمیته امداد ضروری است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشست با سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با تقدیر از رویکرد توانمندسازی مددجویان توسط کمیته امداد گفت: تعیین نقشه جامع توانمندسازی خانواده‌های نیازمند توسط کمیته امداد ضروری است.

 امام جمعه بوشهر ادامه داد: تعیین نقشه جامع توانمند سازی استانی از مواردی است که باید به آن توجه شود و بر اساس این نقشه می‌توان در یک زمان معین و با ایجاد کارگروه‌هایی با همین مبنا، خانواده‌های تحت حمایت را توانمند کرد. تا پس از توانمند شدن به نظام جمهوری اسلامی خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: به همین علت باید کارگروه‌هایی در فضای ملی ثبت شود و با تعیین نقشه استان بوشهر به خودکفایی در عرصه تولید برسد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اظهار کرد: جامعه هدف کمیته امداد، جامعه‌ای است که نگاه اهل بیت(ع) و رهبری به طور ویژه به اوست و خداوند نیز همیشه به آن قشری که نیازمند است بیش از بقیه توجه دارد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: خدمت به مردم اساس نظام آفرینش است و تمام این امور برای خدمت مادی و معنوی به انسان است.

وی با بیان اینکه هر استان یک ظرفیت فوق العاده اقتصادی در ایجاد اشتغال دارد، افزود: جامعه به سمت و سوی اشتغال الکترونیک در حرکت است به گونه‌ای که با یک دستگاه کامپیوتر می‌تواند برای خود و افراد خانواده ایجاد اشتغال کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: در استان بوشهر شاهد یک هم‌افزایی خوب بین مردم خیّر و نیکوکار با کمیته امداد هستیم که نتایج آن در سرفصل‌های کاری این نهاد به ویژه در حوزه مشارکت‌های مردمی و زکات قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha