شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی آورده است: فقیه مجاهد و فیلسوف فرزانه آیت الله مصباح یزدی پشتوانه‌ای مستحکم برای مبانی فکری و اعتقادی نظام مقدّس جمهوری اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در پیامی، ارتحال آیت الله مصباح یزدی، عمّار بصیر و نستوه انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و ایشان را چراغ روشنی‌بخش حوزه‌های علمیه و عمّار بصیر و نستوه انقلاب اسلامی خواند.

وی در این پیام با اشاره به اینکه آن فقیه مجاهد و فیلسوف فرزانه، پشتوانه‌ای مستحکم برای مبانی فکری و اعتقادی نظام مقدّس جمهوری اسلامی بود، آورده است: در طول دوران حیات پربرکتش، در جبهه‌های مختلف فکری و فرهنگی، برای اعتلای کلمۀ الله و دفاع از جبهۀ حقّ و حقیقت ایثارگرانه رزمید و از هیچ لومۀ لائمی نهراسید.

مدیر حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد: خیل عظیم شاگردان ایشان و نیز انبوه آثار نورانی و پربرکت شان در حوزه‌های گوناگون علوم اسلامی، باقیات صالحاتی برای روح آن فقید سعید و نیز راهنمایی جاودان برای امّت مسلمان و مجاهد خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی به نمایندگی از تمامی علماء، فضلاء و حوزویان انقلابی استان‌های خراسان، این ضایعۀ مؤلمه و ثلمۀ جبران‌ناپذیر را به محضر مقدّس حضرت بقیةالله‌الأعظم ارواحنافداه، رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، حوزه‌های علمیه، خاندان و فرزندان و همۀ شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت و تعزیت گفت و اعلام کرد که سربازان صدّیق نظام اسلامی در حوزه علمیۀ خراسان، بر عهد وثیق خود با ولایت فقیه استوار مانده و با تمام توان می‌کوشند تا با جهاد علمی و عملی، رهرو ثابت ‌قدمی برای این راه باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha