جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور دبیر تشخیص مصلحت نظام در سنندج

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مکتب و مرام شهید سلیمانی اصل دفاع از ساحت اسلام و مسلمین مهم بود و در این مسیر برای وی شیعه و سنی تفاوتی نداشت و این مهم را به عینه در مبارزه با تروریست و داعش در منطقه نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محسن رضایی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: کشور نیازمند یک خیزش بزرگ اخلاقی است، لذا تنها با این کار می توانیم که به مردم احترام بگذاریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شهید سلیمانی را می توان نماد بارز و عملی برادری ایرانی ها و مسلمانان دانست، زیرا مکتب حاج قاسم بعد از خدا مردم را می‌بیند و راه رسیدن به خدا خدمت به مردم است و این شهید با شهادت خود در دل مردم ایران قرار گرفت.

رضایی افزود: در مکتب و مرام شهید سلیمانی اصل دفاع از ساحت اسلام و مسلمین مهم بود و در این مسیر برای او شیعه و سنی تفاوتی نداشت و این مهم را به عینه در مبارزه با تروریست و داعش در منطقه نشان داد.

وی یادآور شد: امروز دشمن با استفاده از امکانات رسانه ای و تبلیغاتی که در اختیار دارد به دنبال ایجاد اختلاف و چند دستی در بین مسلمین هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در حیات و شهادتش خدمت بزرگی به ایران و دنیا کرد، گفت: شهید سلیمانی همواره در همه جبهه های حق علیه باطل حضوری مستمر، همیشگی و بی ادعا داشت.

رضایی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی با کمک یارانش و مردم ۳ کشور سوریه، عراق و لبنان، در این کشورها امنیت را برقرار کرد و مانع از تجزیه آنها گشت و در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز در تمامی جبهه های در مقابل رژیم بعثی قرار گرفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی چهره واقعی و ضدانسانی آمریکایی ها و صهیونیست ها را برای جهانیان هویدا ساخت، زیرا مستکبرین کسی را به شهادت رساندند که زمینه ساز ایجاد امنیت در منطقه و نماد مبارزه با تروریسم بود.

وی در پایان تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که خواسته ها و انگیزه های شخصی جای انگیزه های الهی را بگیرند و باید گفت که دولت ها به نماد شهید سلیمانی تبدیل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha