جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجلاسیه مدرسه معصومیه قم

حوزه/ نشست عمومی اساتید مدرسه علمیه معصومیه، در سالن همایش های شهدای گمنام مدرسه، باحضور اساتید و مسئولین مدرسه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست عمومی اساتید مدرسه علمیه معصومیه، در سالن همایش های شهدای گمنام مدرسه، باحضور اساتید و مسئولین مدرسه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قنواتی با  تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره و شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، رحلت دو شخصیت فرزانه و عالم ربانی و مجاهد آیت الله یزدی و آیت الله مصباح رضوان الله تعالی علیهما را تسلیت گفت.

مدیر مدرسه معصومیه با تبیین برخی اقدامات در بخش فن آوری و ظرفیت های بالقوه سامانه آموزش الکترونیکی معصومیه، به تشریح فعالیتهای آموزشی و تربیتی مدرسه و بعضی موانع و مشکلات در نیم سال اول پرداخت و از عموم اساتید و طلاب مدرسه به جهت ورود در سامانه، همراهی و برگزاری بیش از ۹۰ درصد کلاسها بصورت آنلاین و نیز تلاش مضاعف برخی اساتید جهت بهره گیری از قابلیتهای متنوع سامانه LMS مدرسه، تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین قنواتی ضمن تشریح رویکرد علمی و تربیتی مدرسه مبنی بر رشد جامع و استاد محوری، بر تقویت سطح تعامل و جامعیت ارتباط علمی، تربیتی و بصیرتی اساتید با طلاب در نیمسال دوم تاکید کردو گفت: علیرغم اینکه در نیمسال اول، اکثریت کلاسها به جهت ارائه بصورت آنلاین و برخط ارائه گردید لکن متاسفانه در بخش قابل توجهی، کلاس ها بصورت آفلاین_عاطفی بود و این مساله با توجه به شرایط خاص ایام کرونا، مشکلات متعددی را برای طلاب به دنبال داشت.

در ادامه برخی اساتید از جمله حجج اسلام والمسلمین راسل، مدرسی و مومنی راد به ارائه برخی تجارب ناظر به ارتقاء کیفی شیوه های تدریس و جلب مشارکت طلاب در بستر سامانه آموزش الکترونیکی و معرفی و توضیح اجمالی پیرامون افزونه های تکمیلی در سامانه LMS مدرسه معصومیه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha