جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار معاون فرهنگی سازمان تبلیغات با رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام عزت زمانی طی سفری به خوزستان با آیت‌الله موسوی جزایری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات، طی سفری به خوزستان با آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه استان دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام عزت زمانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان تبلیغات پرداخت و اظهار کرد: سازمان تبلیغات در حوزه مسجد، بنیادی به نام بنیاد هدایت تشکیل داده و بنا دارد با تلاش برای تربیت و رشد امامانی در میدان مجاهدات فرهنگی به نام امامان محله، گام بردارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های نخبگان، ایجاد شبکه‌ی گروه‌های تبلیغی و تقویت آن‌ها، رشد و تعالی مبلغین در حوزه‌های مختلف تبلیغی، راه‌اندازی مدارس صدرا و تبلیغ نوین و استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی  از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی است.

در ادامه این دیدار آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، از اقدامات مؤثر سازمان تبلیغات قدردانی و تشکر کرد و گفت: سازمان تبلیغات یک شجره طیبه است که الحمدلله خیرات و برکات زیادی داشته است.


رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، افزایش تعداد مبلغین را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در زمان طاغوت تعداد مبلغین بسیار کم بود و در آن زمان عدد طلاب خوزستان به صد نفر نمی‌رسید، اما اکنون ده هزار طلبه در استان داریم که با فعالیت‌های فرهنگی آنان، مساجد آباد شده‌اند.

وی در پایان گفت: سازمان تبلیغات با برگراری نشست‌ها و گردهمایی‌های ائمه جماعات مساجد می‌تواند باعث تحکیم بیشتر روابط شود.
 


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha